2012. július 12., csütörtök

Közvéleménykutatás és részlet

Sziasztok! :]] Először is, nagyon hálás vagyok az állandó kommentelőimnek, igazán jól esnek a lelkes szavak és hogy eltekintetek a koromtól :$ Hihetetlen, hogy több mint HARMINCAN(!!!) véleményezitek fejezetről fejezetre a Filia Lunacyt. *--* Másodszor, mint megfigyelhettétek, két közvéleménykutatást is tettem fel nem is olyan régen. Az egyik kérdésem az volt, tegyek-e fel a szereplőkről saját készítésű rajzokat? Nagy meglepetésemre, 25-en szavaztatok és mindannyian az 'igen'-re voksoltatok.:] Én ehhez méltón igyekszem minél hamarabb megrajzolni a szereplőket - ezek közül Irma, Georgina, Mallory és Daisy már készen van - és feltenni őket a blogra. Viszont egy valamit közölnöm kell. Ezek a karakterek, leginkább egy rajzfilmes figurát kaptak, nem élethűek, emberkinézetűek. Szerettem volna, ha ezt tudjátok, ne számítsatok profi munkákra, mert nem vagyok profi:( :$ Ezt sajnálom, de minden erőmmel azon leszek, hogy a munkák elnyerjék a tetszéseteket, remélem, sikerülni fog megvalósítani.:] A másik közvéleménykutatás témája az volt, hogy ki a kedvenc szereplőtök? 4 közül lehetett választani, Irma, Daisy, Blane és Drakula. Összesen 13-an szavaztatok, 7-en Irmára, 2-en Daisyre, 3-an Blane-re és csupán egy ember Drakulára [van egy sejtésem hogy ki volt az :D ] Nagyon hálás vagyok mindenkinek, aki szakított időt, hogy a történetemet olvassa és szavazott is:] Most pedig, jöjjön egy kis ízelítő, a 4. részből, köszönetül:]]

Filia Lunacy - 4. fejezet 
A terv
 RÉSZLET

 Daisy a fekete, pántos magas talpú cipőjét nézegette. Igaz, még nem volt az övé, de a heppjének számított, hogyha valamit felpróbált, azt meg is vette.
 Az eladó igyekezett biztató szavakat dünnyögni, azzal a céllal, hogy a kisasszony végre döntsön a cipőt illetően.
 - Nem is tudom - sóhajtott Daisy, majd Tirára nézett.
 - Szerintem jó - vonta meg az a vállát unottan. Nem sokszor járt plázába, azt a kevés alkalmat leszámítva, amikor Daisy magával vitte. Ez is csak azért volt, hogy ne egyedül mutatkozzon egy ilyen hatalmas helyen, mint a Pearl Diamonds Plaza.
 - Kissé szűknek érzem. Kérhetnék egy másikat? Egy másik színben és méretben? - kérdezte bamba képpel Daisy, majd lekapta magáról a cipőt és a dobozba dobta.
 Az eladó mélyet sóhajtott és a szemeit forgatta. Nagy nehezen, mivel ez volt a dolga, mosolyt erőltetett magára és összeszedte a holmikat, amelyek a dobozba tartoztak és visszavitte a helyére.
 Daisy úgy döntött, nem várja meg, míg az eladó visszaér, egyszerűen csak kitipegett a butikból és leült egy bőrpadra.
 - Hihetetlenek ezek az árusok! Tiszta bunkók! - tette keresztbe a lábát, mikor Tira kivonszolta az összes bevásárlótáskát az üzletből és leült mellé - Add ide a kávémat! 
 Tirának összesen hat szatyrot kellett cipelnie, amelyből egy sem az övé volt, hanem kissé idegesítő barátnőjéé. Honnan a fenéből tudta volna, melyikben van az a hülye kávé?! 
 Elkezdett kotorászni a táskák rengetegében, majd az egyikből előkapott egy poharat.
 - Itt van - nyújtotta át, köszönetet nem várva.
 A boszorkány sosem hálálta meg neki, ha a szatyrait cipelte, megmasszírozta a talpát, információkat lesett le neki, kávét finanszírozott, vagy csak egyszerűen ott volt. Egy áldozatnak érezte magát, de hogy ő is kapjon némi figyelmet, nem hagyhatta el Daisyt. És annak fényében, hogy a boszorkánynak egyetlen barátja sem volt, Tira úgy tekintette magát, mint a legjobb barátnő szerepében tündöklő angyalkát... vagy zombilányt.
 - Daisy - kezdte remegve.
 - Mi van? - kérdezett vissza az, majd ismét szürcsölni kezdett a szívószállal.
 - Tudod... mi... szóval... legjobb barátnők vagyunk? 
 Daisy egy darabig nézett maga elé, pontosan Tira sem tudta hogy mit, majd kiköpte a kávét ami a szájában volt és felpattant a helyéről. 
 Tira megrémült és ő is abba az irányba nézett, mint az említett legjobb barátnő. Ekkor már tudta, miért landolt a tejeskávé a pláza bézsszín kövén és miért nem válaszolt a boszorkánylány a feltett kérdésre.
 Ott állt. Pontosabban sétált, egyenesen feléjük, a vadiúj Purple őszi bokacsizmájában, türkizkék kardigánjában, VFashion és Dictator's bevásárlótáskákkal bájosan mosolyogva a vele szemben jövő lényekre.

Na, hát igen. Ennek még lesz folytatása a következő részben, remélem, már izgultok. *o*
Puszi: niiki

18 megjegyzés:

  1. Szia!! Jöttem, ahogy szóltál.
    Nagyon tetszett ez a rövid kis izelitő a fejezetből. Kezdem egyre jobban utálni Daisyt a viselkedése miatt. Tira pedig szerintem ne várjon sok jóra tőle.
    Remélem hamarosan hozod a fejezet többi részét is, mert nagyon kiváncsi vagyok ki lehet a jövevény. Habár van egy sejtésem...:D:)

    X O X O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dorka!:) Hát, Daisy valóban nem számíthat sokra Daisytől, de a következő fejezetben folytatódik a részlet ;d
      Puszikaa: niiki

      Törlés
  2. Előbb elirtam
    *szerintem ne számitson sok jóra tőle *
    Igy már jobb :D

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Kíváncsivá tettél, hozd hamar a folytatást!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsömi!:) Hát igyekszem, örülök ha tetszett:p

      Törlés
  4. Naaaah.. nem ér húzni az ember agyát! Siess folytatással:) és kíváncsi leszek majd a rajzokra is!:)
    Puszi: Lili:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lili!:] Én arra leszek kíváncsi, hogy hogy fognak tetszeni a rajzok:$:OO *o* szóval jobban izgulok mint te:) Puszii: niiki

      Törlés
  5. már nagyon kiváncsi vok a rajzokra :p úgyh hamar hozd !!!! jah és ha van kedved nézz be hozzám :D

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Most kíváncsivá tettél, várom a folytatást, meg persze a rajzokat is!*-*
    Én is szeretek rajzolni,csak sajnos nem vagyok profi.x) De attól nem szabad feladni,igaz?;)

    xoxo:
    Áfonya

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:]] Igen, igazad van, nem szabad feladni;):33
      puszii köszii

      Törlés
  7. Szia!

    Várom a rajzokat is meg a folytatást is! :) Tira aztán nem számíthat sok jóra Daisytől. Fúj de utálom azt boszit! :/

    Puszi:
    Detti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Detti!:]Igen én is utálom:( ;D
      Puszi: niiki

      Törlés
  8. Szia Niiki! :D
    Sok sikert a rajzokhoz *-* nagyon kíváncsi vagyok rájuk, biztos jók lesznek :D
    a másik szavazáshoz nem is kell mit mondanom ... úgy tűnik csak én vagyok ilyen Dracu papa fan :D de mindegy, persze a többieket is bírom de ő viszi a pálmát :D
    a részlet pedig gonosz volt, most még jobban várom a folytatást :D
    puszi<3
    xoxoxoxoxoxoxoxoxoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia LilyVolturi:) Köszönöm szépen, már feltettem, csak még nem posztoltam:]] Igaz, azon még csak Irma van rajta, de majd alakul a többi is:P TUDTAM!! TUDTAM HOGY TE SZAVAZTÁL DRAKULÁRA! :DDD Így legyen ötösöm a lottón xDDD >< Köszi hogy jöttél:D
      Puszi: niiki

      Törlés
  9. Szia niiki! :)
    Bocs, hogy az előző fejezethez nem jeleztem, szóval így összefoglalva: még mindig szimpi nekem Daisy, nem tudom elhinni, hogy gonosz *.* Amikor meg Virgil behozta a tálcát, és az energia italt, hirtelen azt hittem, hogy True Blood likőr vagy valami ilyesmi xD
    A részlet jó, csak nem fog Tira fellázadni? :D Siess a következővel.
    Puszi: Lexy ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lexy!:] Nos, pedig Daisy tényleg gonosz xD :DD True Blood likőr? ;DD Nem rossz ötlet:P Nos, Tira fellázadásán még gondolkozom, de köszi a komiz és a tippeket ;D
      Puszi: niiki

      Törlés