2012. július 17., kedd

Filia Lunacy - 4. fejezet

Sziasztok! Mint ígértem, ebben a fejezetben Irma-Blane is lesz ;D Most pedig itt a rajz Irmáról, még egyenlőre csak az övét tudtam felrakni, a többi szereplőén még dolgozom.:$ Nem lett valami jó, mint mondtam, rajzfilmes karaktert kapott, remélem mindenkinek elnyerte a tetszését.


[Irma. Katt a képre a nagyobb méretért]
Terv

 Daisy a fekete, pántos magas talpú cipőjét nézegette. Igaz, még nem volt az övé, de a heppjének számított, hogyha valamit felpróbált, azt meg is vette.
 Az eladó igyekezett biztató szavakat dünnyögni, azzal a céllal, hogy a kisasszony végre döntsön a cipőt illetően.
 - Nem is tudom - sóhajtott Daisy, majd Tirára nézett.
 - Szerintem jó - vonta meg az a vállát unottan. Nem sokszor járt plázába, azt a kevés alkalmat leszámítva, amikor Daisy magával vitte. Ez is csak azért volt, hogy ne egyedül mutatkozzon egy ilyen hatalmas helyen, mint a Pearl Diamonds Plaza.
 - Kissé szűknek érzem. Kérhetnék egy másikat? Egy másik színben és méretben? - kérdezte bamba képpel Daisy, majd lekapta magáról a cipőt és a dobozba dobta.
 Az eladó mélyet sóhajtott és a szemeit forgatta. Nagy nehezen, mivel ez volt a dolga, mosolyt erőltetett magára és összeszedte a holmikat, amelyek a dobozba tartoztak és visszavitte a helyére.
 Daisy úgy döntött, nem várja meg, míg az eladó visszaér, egyszerűen csak kitipegett a butikból és leült egy bőrpadra.
 - Hihetetlenek ezek az árusok! Tiszta bunkók! - tette keresztbe a lábát, mikor Tira kivonszolta az összes bevásárlótáskát az üzletből és leült mellé - Add ide a kávémat! 
 Tirának összesen hat szatyrot kellett cipelnie, amelyből egy sem az övé volt, hanem kissé idegesítő barátnőjéé. Honnan a fenéből tudta volna, melyikben van az a hülye kávé?! 
 Elkezdett kotorászni a táskák rengetegében, majd az egyikből előkapott egy poharat.
 - Itt van - nyújtotta át, köszönetet nem várva.
 A boszorkány sosem hálálta meg neki, ha a szatyrait cipelte, megmasszírozta a talpát, információkat lesett le neki, kávét finanszírozott, vagy csak egyszerűen ott volt. Egy áldozatnak érezte magát, de hogy ő is kapjon némi figyelmet, nem hagyhatta el Daisyt. És annak fényében, hogy a boszorkánynak egyetlen barátja sem volt, Tira úgy tekintette magát, mint a legjobb barátnő szerepében tündöklő angyalkát... vagy zombilányt.
 - Daisy - kezdte remegve.
 - Mi van? - kérdezett vissza az, majd ismét szürcsölni kezdett a szívószállal.
 - Tudod... mi... szóval... legjobb barátnők vagyunk? 
 Daisy egy darabig nézett maga elé, pontosan Tira sem tudta hogy mit, majd kiköpte a kávét ami a szájában volt és felpattant a helyéről. 
 Tira megrémült és ő is abba az irányba nézett, mint az említett legjobb barátnő. Ekkor már tudta, miért landolt a tejeskávé a pláza bézsszín kövén és miért nem válaszolt a boszorkánylány a feltett kérdésre.
 Ott állt. Pontosabban sétált, egyenesen feléjük, a vadiúj Purple őszi bokacsizmájában, türkizkék kardigánjában, VFashion és Dictator's bevásárlótáskákkal bájosan mosolyogva a vele szemben jövő lényekre. Szinte mindegyikkel váltott két szót. 
 - Szia Wonder! Cuki a köpenyed! Victra! Hogy van a sérülésed? Szuperül nézel ki! Brittany! Fantasztikus ez az új frizura... Igen, igen, tényleg az. 
 Irma mindig képes volt megmosolyogtatni a lényeket, amitől neki is jobb kedve lett. Boldogan sétálgatott a Pearl Diamonds Plaza harmadik emeletén, mikor meglátta Daisyt és Tirát dülledt szemekkel, fanyalogva.
 A lány azonban nem torpant meg. Az apja felügyelettel engedte el, Virgillel és Felixsszel, az egy dolog, hogy a próbafülkékben nem lesik minden mozzanatát.
 Intett egyet mosolyogva és közelebb tipegett a bőrpadhoz.
 - Sziasztok! Csak szólni akartam, hogy mielőtt rohansz apuhoz, elengedett ide. És csak egy lépésre vagyok attól, hogy a bálba is mehessek. Látod? A papi sosem tudna rám sokáig haragudni - mosolygott, de arcán nem látszott a megvetés, vagy a közöny jele.
 - Ó, szuper. 
 - Igen, szerintem is - kacsintott Irma, s már indulni készült, de két lépést sem tett, mikor visszafordult - Mellesleg, nincs köztem és Blane közt semmi. Puszta barátság.
 - Puszta barátság?! Na ne mond! Akkor miért ő a kísérőd, az Őszi bálra? - kérdezte Daisy csípőre tett kézzel, a kávéját pedig Tira kezébe nyomta.
 - Miért, te talán szerelmes vagy Jacksonba? - vetette fel Irma, mire a boszorkánylány megtorpant.
 - Nem, de ez teljesen más könyv. Jackson nem kísérget az óráimra, nem nyomul és nem dumál velem minden egyes szünetben a folyosón.
 - Tudod mit?! Ha féltékeny vagy, miért nem cserélünk párt? Én mehetek Jacksonnal is, neked pedig ott lenne Blane. Hallottam, hogy nyár óta odavagy érte. 
 Daisy szemei elkerekedtek, szemei szikrát szórtak és ez sosem jelentett jót...
 - Ezt... Ezt ő mondta neked?
 Irma bólintott. Blane pontosan elmesélte, hogy mikor a városba költözött, Daisy minden nap átment hozzá, azzal az indokkal, miszerint szeretne többet megtudni az emberek világáról. De valahányszor szegény srác belekezdett volna, Daisy a szavába vágott és regéket mesélt a saját életéről. Ezzel nem igazán szerzett jó pontot nála.
 - És? Még mit mondott rólam? Valami, pozitív dolgot?
 - Ilyesmi nem rémlik, tudod, nem mindenkinek szimpatikus, ha csak te vagy a téma. Gondolod, beszéljek vele a párcseréről? - Irma tudta, hogy ezek után, Daisynek nem áll szándékában rátukmálnia magát Blane-re és inkább háttérbe vonul. Ennek ellenére cukkolni akarta egy kicsit, amiért miatta vesztette el a bizalmát az apjánál.
 - Öhm... Nem. Megígértem Jacksonnak és már összeöltöztünk - füllentett a boszorka nem túl meggyőzően, s az igaza képviselése érdekében, legyintett hozzá.
 - Valóban? Az imént találkoztam vele a VFashionben, azt mondta, még fogalma sincs mit vesz fel aznap este. 
  Daisy lába földbegyökerezett. Olyan volt, mintha a csúcsról, a mélybe zuhant volna, az egyik percről a másikra. Egy kamikazénak érezte magát és ezt nem könnyítette meg, hogy szemtől szemben állt az ellenségével. Nem teheti ezt. Nem állhat ott, mint egy balfék. Ő a suli királynője, a földkerekség legnagyobb boszorkája, ha most hagyja, hogy Irma nyerjen, végleg veszít.
 - Akkor ezek szerint, nem kapta meg az üzenetem - miután kimagyarázta magát, azon reménykedett, hogy Irma végre odébbálljon.
 - Szép napot! - lépett oda egy kontyba kötött hajú hölgy - Mehetünk? - nézett Irmára.
 - Helló Virgil! Persze hogy mehetünk. Daisy! Tira! Holnap biztosan találkozunk a suliban. Sziasztok!  - köszönt el Irma vidáman, majd egy bájos mosoly kíséretében hátat fordított, s eltipegett Virgillel együtt.
 A két vérbe fagyott lány tág szemekkel bambult az egyre távolodó lány és a cselédje után, aki szokásához híven, mindenkihez intézett pár kedves szót, majd mikor teljesen eltűnt a látóhatárról, Daisy arca pipacsvörös lett.
 - Ezt nem hiszem el! 

***

 - Nahát, Blane! - kiáltott Irma, mikor megpillantotta, azokat a hatalmas kék szemeket, a pláza kígyózó sorai közt.
 Blane a hang irányába fordult, s elmosolyodott.
 - Hát te? Azt hittem nem mehetsz sehová! - mondta csodálkozva, s végigmérte Irmát a ruhájában. Ezt valahányszor megtette, eszébe jutott, mit tenne vele a nagy grófúr, ha ezt meglátná, de aztán úgy döntött, inkább nem festi az ördögöt... vagy inkább vámpírt a falra.
 - Van kíséretem - biccentett a fejével Virgil felé, aki meredten pislogott az ismeretlen fiúra. Nyelt egy nagyot, majd megköszörülte a torkát és hátrált pár lépést.
 - Óh, értem. Amúgy... szuperül nézel ki!
 Irma játékosan belebokszolt Blane vállába, s még az előzőnél is szélesebb mosoly terült el az arcán. Nem tudott nem mosolyogni, ha Blane a közelében volt.
 - Köszönöm, hát te is. Nézd miket vettem! - ezzel letette a bevásárlószatyrait, s elővett egy bíbor pánt nélküli estélyiruhát - Ez fogott meg a legjobban. Szuper a színe és szerintem a ruha is cuki. Mit szólsz?
 - Ebben lélegzetelállítóan fogsz festeni. Még a végén elrabolnak mellőlem - nevetett fel Blane, majd alaposabban megszemlélte a ruhát - Amúgy tényleg szuper a színe. Akkor szerzek egy hasonló nyakkendőt. Mikorra menjek érted?
 - Hát, apuval még meg kell beszélnem, nem száz százalék, hogy elenged. De van egy biztos ötletem.
 - Igen és mi?
 - Elhívom őt is. Akkor végre meglátja, hogy nincs köztünk több, mint barátság és visszanyerem nála a bizalmam. Biztos a siker.
 Blane szemei elkerekedtek, az arcáról lehervadt a mosoly. Irma biztató pillantást lövellt felé, majd a vállára tette a kezét.
 - Tudom, furcsa lesz, de apu utálja a bálokat, öt percnél tovább biztos, hogy nem marad. Csak azalatt a kis idő alatt kell elviselned. Rendben?
 - Ó, így mindjárt más - Blane kissé szórakozott volt mostanában, a hajtás pedig óriási lett egyik percről a másikra, szeretett volna lazítani és több időt Irmával tölteni. Így utólag pedig belátta, hogy a vámpírlány ötlete nem is olyan rémes, mint elsőre hangzott. Ha megszerzi Drakula bizalmát, akkor a későbbiekben akár több is kialakulhat a lánya és közte... Akár. 
  
***

 A villa szokatlanul csendes volt. A levegőben pattogott a feszültség, de senki egy szót sem szólt. Akkor fordult ez elő, ha a tekintetes grófúr és a lánya haragot tartottak. Ez most sem volt másképp.
 Irma fel, s le járkált a fehér szőnyegen, s a beszédjén gondolkozott. Muszáj meggyőzőnek lennie. Mindenképpen ott akart lenni a bálon és az apja bizalma ehhez elengedhetetlen kellék. Mélyet sóhajtott, majd megállt. Denivérre nézett, aki mint általában, most is szunyókált a Denevérlakban. Sikerülni fog! Ott leszek a bálon! 
 Persze, a bál királynője cím megszerzése is átfutott az agyán, de elvetette a gondolatot, mikor eszébe jutott Daisy haragos tekintete. Ha egy kicsit megerőltetné magát, talán sikerülne neki megszerezni, de Irma nem vágyott egy picinyke koronára úgy mint a Hopkins család legfiatalabb boszorkánycsemetéje. Különben is. Ez a suli szörnyeinek döntése. Nem pedig az övé, vagy Daisyé.
 Irma gyors léptekkel viharzott ki a szobából, egészen az apja szobájáig. 
 - Apuci? - kérdezte, s előrébb lépett a küszöbön.
 - Mit szeretnél drágám? - ez a mély hang és a drágám szócska annyit jelentett, Drakula jó kedvében van. 
 A vámpírlány elmosolyodott.
 - Szeretnék elmenni a bálra! - a kijelentésre, a grófúr hangosan felnevetett. Ezt nevezték úgy, hogy ördögi kacaj.
 - Ezt már ezerszer átrágtuk. Nem mész sehová. 
 - Gondoltam, hogy ezt válaszolod, ezért kitaláltam valamit. Mit szólnál, ha mondjuk, nem mennék egyedül? 
 Drakula egy percig nem felelt. A szoba csendjében és sötétjében ücsörgött, az a picinyke fény, amely az előszobából áradt, pötty alakot festett a homlokára.
 - Kire gondolsz pontosan?
 - Nos, rád. Szuper lenne, tök jól mulatnánk. És akkor végre meglátnád, hogy Blane és köztem, nincs semmi! Semmi az ég világon. Csakis kizárólag barátság.
 - Ennyire hülyének hiszel?! Lányom, ugyan már, nem vagyok én palimadár! - nevetett fel ismét.
 - Nem hiszlek sem hülyének, sem palimadárnak. De ha egy kicsit jobban megismernéd őt, megváltozna a véleményed róla. Biztos vagyok benne. 
 Drakula megköszörülte a torkát. 
 - De hát, ő egy ember! - s az utolsó szócskát annyira megnyomta, a hangjából pedig érezni lehetett az undorodást. Bár ő maga sem ismerte be, féltette a lányát tőle. Nem mintha egy vámpírt épp egy embertől kellene félteni, egy szörnyekkel teli városban...
 - Attól még hogy ember, nagyon jó arc. Szerintem imádnád, ha megismernéd. 
 - Ne nevettess, az kizárt dolog! 
 - Tényleg? Add meg az esélyt apu és ha nem csíped a srácot, esküszöm neked, többé nem beszélek vele, csak egyszer, ne az önteltséged vezessen. Blane imádja a rockot, a motorokat, a véres húst, az eperkrémet, a vámpírmitológiát, ráadásul nagy képregényrajongó. Drakula szerelmére, add meg neki az esélyt! - Irma már kezdte unni a könyörgést, de a siker érdekében bármit. Annyira ott akart lenni a bálon! Ha nem is szerzi meg a nyomorult koronát, a szabadságát hadd kapja vissza! A barátait, Blane-t, szórakozást.
 - Miért adjam meg az esélyt? Ő talán megadja nekem?
 - Igen - felelte következetesen Irma - Ő szeretne megismerni téged, akármilyen hihetetlen. Apu, ne csináld ezt!
 - Jaj Irma, öreg vagyok én már ehhez. A szó szoros értelmében. Az a lány világosan megmondta, halálosan bele vagy habarodva az emberkölyökbe. Ugyan miért hazudna?
 Irma mélyet sóhajtott. Daisy mikor mondott igazat az életében? Nevetséges, hogy az apja ennyi év után mégis neki hisz. 
 - Tudod ki Daisy Hopkins? - kérdezte megvetően.
 - Igen. Az apját jól ismerem. 
 - Ő beszélte tele hülyeségekkel a fejed, de tudod meglep, hogy kétségek nélkül beveszed. Daisy azért mondott neked ilyeneket, mert attól tart, én leszek a bál királynője és mert féltékeny Blane miatt. Nyár óta bele van esve. Gyűlöl engem. És mindent megtenne, hogy kilökjön a nyeregből. Ezért azt hazudta, én vagyok szerelmes Blane-be. Azt hiszi érdekel a korona, de csak áltatja magát. Mit bánom én, ha ő a királynő? Egyszerűen jól szeretném érezni magam! 
 - Ez igaz? Tényleg utál? - Drakula megdöbbent.
 - Igen. Gyűlöl, nem csupán utál - Irma csípőre tette a kezét és reménykedett benne, hogy az apja kezd meghatódni és enyhülni.
 - Nekem azt mondta, az érdekeidet képviseli.
 - Hazudott. Azt sem tartom kizártnak, hogy megbűvölt valamivel, hiszen boszorkány. Én nem befolyásollak, dönts ahogy akarsz. De ha most eltiltasz a báltól, nem nekem teszel jót, hanem Daisynek - Irma épp ezzel befolyásolta Drakulát. Megfordult és elmosolyodott. 
 - Rendben.

51 megjegyzés:

  1. Sziaaa!*-*
    Váháá,ez állati lett! Imádom a történetet, és ahogyan írsz! Jujj,Blane!*__________*♥♥
    Hát, Irma nagyon ravasz!:DD
    Nem csak hogy földig alázta Daisy-t, de még apucit is meggyőzte.:D Óh,öcsém,mit meg nem adnék,hogy ilyen beszélőkém legyen. >.<
    Nagyon-nagyon várom a következő fejezetet!!!:D

    xoxo♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. U.I.: Ja,és nekem tetszik a rajzod!;) Szerintem aranyos lett!:D

      Törlés
    2. Szia Áfonya:DD♥ Ú, köszi, hogy ilyen hamar jöttél *o* Igen, valóban, Irma ravasz kiscsaj, szépen meggyőzte Drakula papát xD :DD Blane pedig♥ Sietek a következővel, megígérem:)
      Puszi: niiki

      Törlés
  2. Szia!!!!

    Ez valami fantasztikus:) Imádom:DD Komolyan mondom miattad kezdem megkedvelni az ilyenfajta story-kat...:)
    Irma meg egyszerűen bámulatos.. ahogy fellép, és kiáll, ahogy megvédi magát, az ahogyan előadja magát, és befolyásolja az embereket maga körül, úgy hogy azoknak sejtésük sincs róla közben...Nagyon jól megformáltad ezt a karaktert!!
    És a rajzod meg nagyon tetszik nekem:)ne legyen kicsi az önbizalmad... ha látnád, hogy én, hogyan rajzolok:) ez ahhoz képest Picasso-i magasságokba hág:)
    Nah siess a következővel, és nagyon kíváncsi vagyok a többi rajzra is:)
    Köszönöm a komit:) mindegy, hogy mikor jön, ha jön:)
    Puszi: Lili:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lili!:)♥ Nagyon köszönöm hogy jöttél kommentelni, igazán hálás vagyok:) A rajz dicséretéért pedig még inkább, hisz abban nem vagyok túl jó:P Nos, Irma tényleg fellép és kiáll, a talpraesettsége a következő fejezetekben is fel fog lépni és remélem, azok is tetszeni fognak majd:) A bál lesz a legnagyobb durranás, bár ez az elejétől kezdve sejtetik:) Köszönöm a sok pozitívumot, nagyon jól esik *-* És igyekszem majd én is benézni hozzád és kommentelni ^^
      Puszi: niiki

      Törlés
  3. Szia Niiki!

    Nekem nagyin tetszett a rész, szépen megfogalmaztad.
    Irma cseles és okos és az ilyen karaktereket szeretek, ilyen szempontból Daisy-t is szeretem, hisz egy az ellenség legyen tényleg gonosz. Bár nekem a boszorka kicsit tipikus, de te történeted, te döntesz róla. És ezt nem bántásból írom.
    Irma aranyos volt a plázában.
    Kíváncsi leszek a bálozó Drakula-ra.

    Dolna

    UI.: A rajzod aranyos lett, tényleg olyan mesefigurás. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dolna!:)♥

      Köszönöm szépen a kommentet:3 Nos, tényleg cseles a mi kis Irmánk, de azt hiszem pont ez az előnyös :] Talpraesett kis vámpírlány. Daisy boszorkakaraktere csak úgy jött és igazából át sem gondoltam mennyire ironikus a szerepéhez:$ A bálozó Drakula.. khmm. Nos igen. Én is kíváncsi leszek rá :DDDD


      Köszönöm!:) Puszi: niiki

      Törlés
  4. Szia!

    Nagyon jó rész volt. Főleg mikor Drakulát győzködi Irma. Az elején azt hittem nem fog belemenni, de örültem, hogy a végén igent mondott. Már nagyon várom a bált, hogy mi is fog történni :)

    Siess a folytatással :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Judit!:)♥

      Köszönöm!:) Nos, úgy terveztem, hogy kissé hosszabbra írom meg a 'könyörgést', de aztán valami végett elvetettem az ötletet:) Örülök hogy tetszett:D Igyekszem a frissel.

      Puszi: niiki

      Törlés
  5. sziaa.:))
    szerintem aranyos a rajzod.:DDDD
    nagyon örülök, hogy Irma elmehet arra a bálra és iszonyat kíváncsi vagyok mik fognak ott történni. mert biztosra veszem, hogy nem fognak unatkozni.:DD
    siess vele!!:)
    xoxo.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Johanna:)
      Köszönöm, bár nem egy nagy ördöngösség:$ xd :DDD Igen, Irma elmehet a bálra és valóban érdekes eseményekre számíthatsz:)
      Sietek a következővel :éé *_*
      puszi: niiki

      Törlés
  6. sziiaa!:)

    nagyon szep lett a rajzod!:) es annak is orulok hogy Irma kicsit borsot tort a gonosz boszi es a talpnyaloja orra ala.Orulok h elmehet a balra.Mar vagyon varom a kovit!
    xoxo:Titania

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Titania:)

      Köszönöm:$ :) Olyan rajzfilmfigurás lett, de hát ez van :D >< Örülök hogy tetszett és igyekezni fogok a frissel :P ^^
      Puszi: niiki

      Törlés
  7. Szia!
    Először is azzal kezdeném, hogy nagyon szép a rajzod :) :D Ráadásul egyedi kreáció!
    Továbbá a fejezet brutálisan jóra sikerült!! Csak ámultam ahogy Irma visszavágott Daisynek xD. Remélem Drakula papa elengedni majd a bálra, hogy bosszúból Irma elnyerhesse a koronát a ribi boszi elől :))
    Siess a következővel!! Már annyira várom!!

    X O X O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dorka!:)

      Köszönöm szééépen a dicséretet, egy ilyen rajzot bárki meg tudna alkotni;) :D Én azért maradok az írásnál, az valahogy jobban megy:D Nos, igen Irma odamondta xDD Nos, a bál majd a 6-7. fejezet körül kezdődik, de addig még sok intézkedni való van :DDD
      Sietek megígérem:)
      Puszi: niiki

      Törlés
  8. Húú nagyon jó rész lett! És Irmáról a rajz. Ügyesen rajzolsz! Várom a folytatást :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Claire:) Köszönöm a dicséretet:)) Na és nálad mikor kerül fel a friss?:DDDD
      Én sietek *-*
      Puszi: niiki

      Törlés
    2. Kezdtem egy új történetet. Így most kettővel kell haladnom egyszerre szóval most az új történetemben várható az új rész de igyekszem a másikkal is ;)
      Ui.: Új történetem: http://onebandandthreegirls.blogspot.hu/

      Törlés
    3. Claire, már benéztem és komit is hagytam:3 Puszii:D

      Törlés
  9. Helló!
    nagyon ügyesen rajzolsz! :)
    A rész pedig irtóra tetszett! Szegény Tira azt hiszi, hogy Daisy a barátnője, közben meg csak egy eszköz a boszinak, egy cseléd.:/ Irma viszont jól visszavágott a boszinak! Ügyesen csinálta és okosan! :D :D
    Blane hogy letört, amikor Irma előadta a jól kigondolt tervét...egyem meg :D Hát szerelmes és még Drakulával is hajlandó szembenézni. :D Tök jó, hogy elérte Drakulánál Irma, hogy elmehessen! nagyon várom a folytatást! :)
    Puszi:
    Detti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Detti:)
      Köszönöm:$ *-* Nos igen, Tira szentül meg van győződve, hogy Daisy a barátnőjének tartja, sőt mi több, a bizalmasának. Irma odamondja ha kell, azt hiszem, már lassan a példaképem lesz xDD :DDDD Blaneee:$♥ imádom a saját karakteremet xD Bár annyira nem saját, mert volt ihletője, de azért:$♥ :D Köszönöm a dicséretet, sietek a frissel és persze hozzád is eljutok amint tudok :P:$
      Puszi: niiki

      Törlés
  10. Szia!!
    Irmáról a rajz nagyon szuperre sikeredett :D remélem a többi szereplőrül is ilyen jó rajzokat fogsz készíteni ;)
    a fejezet pedig csodálatos lett,nagyon élveztem.
    jómagam Tirát nagyon sajnálom.Daisy azt sem tudja,hogy mit jelent a barátság.jó lenne,ha Tira észrevenné,hogy ő csak egy kegyetlen allatvaló.Bár Daisyvel ki mer szembe szállni?
    Mondjuk Irma most ügyesen helyre tette :D az a pár cserélős dolog pedig remek ötlet volt,azonnal lefagyott az az öntelt vigyor Daisy arácról :D
    jujjj Blane olyan helyes srác:D azt hiszem többet érez,mint barátság.
    a vége remek lett,remélem Drakula többet be se fogja engedni a házába Daisyt.egy alávaló perszóna xD
    siess a kövivel,már nagyon kiváncsi vagyok,mi lesz a bálon :D
    ja csak Blane tudja türtőztetni magát,ne ájuljon el,mikor meglátja Irmát abban a dögös piros ruhában :D
    puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Reni:) :D
      Köszönöm szépen ezt a hosszú komit :$ *--* A többi szereplő rajza nem tudom mikor érkezik, de igyekszem azokat is feltenni. Nos, nem elsősorban, de Irmáé lett a legjobb, talán azért, mert erre figyeltem oda a leginkább. Hát, mint mondod, Daisyvel nem sokan szállnak szembe, viszont most megtalálta a méltó ellenfelét Irmában és ez a következőkben is így lesz. Nos, Blane tényleg többet érez, mint barátság és egy picit lelombozódott, mikor megtudta, hogy Drakula is ott lesz a bálon xD De persze, ez nem azt jelenti, hogy nem lesz köztük semmi ;DDD♥ Hűűhaaaa, mikre gondolsz itt *o* :DDDDDDDDDD
      Siess te is az én kis Sebastianommal:$♥
      Puszi: niiki

      Törlés
  11. Kedves, édes, egyetlen, IMÁDNI VALÓ SZERELMEM!! XD

    Ez az Irma nagyon cseles lány... :DDDDD Bírom a stílusát. ;DD Én is ilyesmi vagyok. *.* Az hogy Daisy vesztett... SÁLÁLÁÁLÁLÁLÁÁÁÁ :DDD Ezz azzz béjbiii :DDD

    ~Blane imádja a rockot, a motorokat~... Háhááá én is imádooom *.*
    De tudod még kiszereti a rockot?? A férjem: Harold Edward Styles ;DD

    És még valami... NE SIETTESS, MERT HA SIETEK NEM KAPSZ HOSSZÚ, ÉS KIRÁLY FEJEZETET!! (Van egom xD)

    Igyekezz xDD (És még én beszélek xD)

    Puszillak, IMÁDLAK,

    Liraad *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát te is meggyüttéééé' x'D

      Irma tényleg cseles ;DDD Na, hát akkor ebben hasonlítunk, mert valamilyen szinten én is Irmakarakter vagyok :DDDD Daisy pedig menjen a sóhivatalba xD

      Miiiiii? Harry az enyéééém a két szép szemével és Liammel együtt xDD ;DDDD

      Nyugivaaaaaan nyugivan :DDD A siettetés ösztönöz nemde? xD

      Te zsarnok x'DDDDDDD Jól van na sietek. És befogtam xd

      Puszii *--* niiki♥

      Törlés
  12. Neked pedig a stílusod megkapó és egyediséggel sincs probléma. Várom a következő részt. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) Nagyon szépen köszönööm *-* :D
      Puszi: niiki

      Törlés
  13. Sziiiaaa Niikii :DD
    Te kis piszok >.< Még, hogy én vagyok jó író?:D Hát te akkor mi vagy angyal, vámpír ember palántám xDD
    Nagyon ügyes vagy, sőőt, kifejezetten tehetséges!:D A fantáziád irigylésre méltó, nagyon ötletes a történeted, nagyon imádom és mostantól kezdve rabja vagyok x'D
    Imádom Irmát, annyira kedves és szép és imádom imádom :D Daisy-t meg megráncigálhatná valaki *-* Utálom azt a kígyót xDD Tira pedig remélem hamarosan észreveszi azt, hogy milyen kegyetlenül kihasználja a kis mocskunk :33
    Blane pedig ultraaranyos :33 Bírom a fejét *-*
    Drakula papi pedig a kedvencem :333 Nagyon imádom az egészet és követelem a folytatást *-*
    Puszillak(LLLLLL)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa:D♥
      Én? Piszok? Mondták már ezt ;DD Köszönöm, hogy a kedvességed, a kommented, a dicséreted *-* Nagyon jól esik :D *o* Bevallom, már sokszor neki akartam állni Te sztoridnak, csak cseszettlusta vagyok olvasni, ennek ellenére, én is a rabjává váltam Adam és Rose 'kalandjainak' :) ;] Kösziköszököszi *--* Irmát én is imádom, na és hát Blane:$♥♥ Az én kis drágám:P Drakula :DDDDDD Nos, kissé furcsa fej, de édes;D Majd a következőkben minden kiderül. Sietek a frissel:D
      Puszi: niiki

      Törlés
  14. Jó rész! Szép rajz! Van egy olyan érzésem, hogy valami nagy meglepetés vár ránk a bálon! :D
    Pux
    Bridzs

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bridzs:) Köszönöööm *-* Amúgy igen, lesznek váratlan meglepetések:DDDD
      Puszi: niiki

      Törlés
  15. Naszóval..én is elolvastam a tiédet4 és hát..szóhoz sem jutok..hihetetlen jól írsz. egyszerűen beleszerettem magába a sztoriba, mindenbe.:D ♥ a dizájn pedig az egyszerű, mégis nagyszerű elvet követi.:D
    Sosem olvastam még hasonló blogot, könyvet vagy bármit.:))
    Drakulát tökre úgy képzelem el, mint Alekoszt csak kopasz, bajuszos változatba.:DD
    A legjobb rész az amikor Irma beszólogat Daisynek.:))
    NAGYON várom a folytatást!! *-* ♥
    jah és te se felejts el szólni, ha frissülsz!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Csenge:]]♥

      Köszönöm szépen ezt az édes kommentet *-* És örülök, hogy belevágtál az elejétől kezdve, így gondolom jobban megértetted, miről is szól pontosan, mintha csak ezt a fejezetet futod át:) A Drakula=Alekosz képlet nem is rossz :DDDD Sietek a frissel és szólni fogok *-^
      Puszi: niiki

      Törlés
  16. Sziaaaa! :)
    Tegnap este telefonról elolvastam a fejezetet, megnéztem a képed, és ma reggel jöttem kommentelni, mert nem hagyhatom ki ezt sem. Irma meglepően jól oldotta meg a helyzetet, és Daisyt elképzeltem, ahogy padlót fog a jelenetben, nagyon komolyan leírtad! :D Blane meg, ha jól értelmeztem akkor kezdi nagyon is felfogni, hogy a barátság dolog náluk nem elég, remélem sok részben agyal még ezen, és kíváncsi leszek az első közeledő lépésre, na, meg Drakula papával való találkozására. A helyében tuti kész lennék a félelemtől. XD
    Csak igy tovább! ;-)
    Nálam a napokban jön az új fejezet, mert újra van ihletem valamennyi, szóval várlak ott is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lyn:)

      Örülök hogy jobb a kedved és azt is hogy jöttél olvasni *-* Irma valóban jól oldja meg az őt ért kritikákat, vagy épp helyzeteket és ez dühíti fel a legjobban a mi kis Daisynket:DD És igen, jól értelmezed, Blane lépni szeretne, épp ezért lombozódott le kissé, mikor megtudta, hogy Drakula is ott lesz a bálon:P Ő kemény fiú ;DD
      Köszönööööööm *-*
      Úhm, friss? *-* Szuper, megyek olvasni :$:D
      Puszi: niiki

      Törlés
  17. Szia ismét! :-)
    Azt írtad szóljak, ha lesz új rész, nos holnap este, úgy kilenc körül fent lesz. :-) Kíváncsi vagyok mit gondolsz majd :-)

    VálaszTörlés
  18. Szia Niiki! :D
    Először is imádtam, hogy Daisy így hoppon maradt *-*
    Aztán Blane is nagyon jó volt, amikor találkoztak a plázában :D alakul a dolog azért lassacskán köztük :D
    és hát persze Dracu papát sem hagyjuk ki belőle :D nagyon cuki volt hogy végül csak csak belement, hogy Irma elmehessen a bálba :D jajj imádjuk őt :D
    Siess majd a kövi résszel, mert nagyon érdekel, hogy mi sül ki a bálból :D
    puszi<3
    xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lily:D Áááá már vártam a kommented ;D :DDD *o* Igen, Daisy hoppon maradt, Blane pedig lecsüggedt a kis drága, hogy Drakula papi is megy bálozni x'D *o* Köszi a komit *-* És igen, tudjuk, neked Draku a kedvenc *_* :D
      Puszi: niiki

      Törlés
  19. Szia! :) Végre eljutottam ide :)!
    Nagyon Nagyon Nagyon tetszik!!!! Imádom Irmát! És az a tipikus apa befolyásolás is nagyon jól bejött neki, és mehet a bálba!!!!! Daisy pedig hoppon maradt, remélem morogni fog :D!!!!
    Drakula olyan tipikus apa, de őt is nagyon birom! :D
    Már nagyon várom, hogy mi lesz a bálon! Tuti, nem fog minden simán és nyugodtan zajlani :D!!!
    Nagyon tetszik ahogy írsz és fogalmazol! A szereplőket is nagyon jól alakítod :D!
    Puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Angel! :)
      Köszi a komit, most sajna nem tudok többet írni, de majd bepótolom a következő fejezetnél:)
      Puszillak: niiki

      Törlés
  20. Szia!
    Jöttem ismét, elolvastam a 3. és 4. részt:)
    Hehe, Drakula, ahogy forog a székében, mint egy ötéves:D:D
    Kíváncsi leszek majd, mi lesz a bálon. Daisy biztos bekavar...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Vic:)
      Köszi hogy jöttél ^^
      Igen, mint egy ötéves x'D Be bizony !! ;D
      niiki

      Törlés
  21. Szia!
    Bocsi, hogy csak most jöttem, de kicsit összevisszaság van nálunk... A rész fantasztikus. Irma nagyot alakított a plázában. :D Ahogy pedig Drakulának érvelt... wow, egyszerűen nagyszerű. :) Kíváncsi vagyok, mi lesz a bálon, na meg hogy Drakulának hogy tetszik majd Blane. :D Nagyon várom a folytatást! :D Ja, és a rajz nagyon jó lett. ;)
    Puszillak ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Annette!:) Semmi baj, mindegy mikor érkezik a komi, a lényeg hogy jöjjön^^ :3 Igen, a kis Irma tényleg nagyot alakított:) Köszönööööööm *-*
      Puszii

      Törlés
  22. Szia, hát ezer bocsi, amiért csak most értem ide, de sok dolgom volt a nyaralás óta. És sok oldalra hívtak még olvasni, persze a saját sztoriajimat sem hanyagolhattam el.
    De tetszett ez a rész, főleg az, hogy mennyire kis rafinált Irma. Nekem pörgős, életvidám lánynak tűnik, aki nagyon szimpatikus.
    Remélem lesz valami csavar a bál folyamán, de biztosan lesz.
    Hozd hamar a frisset!!!
    UI: Remélem jól telt a nyaralás!!
    Egyébként hol voltatok???
    Puszi Mese.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Mese:* Semmi baj, nehogy emiatt lelkiismeret furdalásod legyen:O :P Örülök hogy itt vagy *-* Igen, Irma a kis rafinált *-* :D Csavarból nem lesz hiány *o* :DDDD
      Sietek:-)
      Igen jól telt, Pesten voltunk;-) Neked?? Erdély?:$*-*
      Puszii

      Törlés
    2. ÚÚ, hát haza sem akartam jönni. Imádtam minden percét. Remek kikapcsolódás volt, és egy új sztorit is ikhletet.
      Puszziii

      Törlés
    3. Óó, ennek örülök *-*

      Törlés
  23. Szia bocsi h eddig nem írtam de nem volt otthon és még az én részemet is meg kellett írnom :S Szóval először is Irmáról amit feltették képet nagyon tetszik tisztára magam elé tudom képzelni. NAgyon jól rajzolsz :D Már várom a többi szereplőt is
    Másodszor pedig nagyon tetszett a rész. Irma és Blane 4Ever...már várom a bálos részt :D Drakula tipikus védő apa aki mindentől félti a kicsi lányát xD
    Lécci hamar részt és nálam is van új rész :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dórucika:) Semmi baaj:) Örülök hogy itt vagy:) Köszönöm a dicséretet*-* Irma és Blane Feveeeeer :$$$$ Nos igen, Drakulával kapcsolatban igazad van:$
      Puszii:)
      Benézek ha lesz időm:$

      Törlés