2012. július 10., kedd

Filia Lunacy - 3. fejezet

Sziasztok! :) Nos, meghoztam a 3. fejezetet, remélem mindenkinek tetszeni fog! :) Ebben a részben kibontakoznak Drakula, lánya iránti érzései xddd *-* Peace and Kiss: niiki

Daisy bosszúja

 Daisy a szoba közepén ácsorgott és már szó szerint izzadt a félelemtől.
 - Szóval? Mi az a nagy hír, amit tudnom kell a lányomról? - a nagyúr egy székében ücsörgött és összevissza forgott vele, mintha egy gyerek lenne. 
 - Nos, nem tudom hallotta-e, de a városba egy ember érkezett. Pontosabban három. Egy egész család. 
 - Igen igen, hallottam felőle. Folytasd! - morgott Drakula undorodva.
 Akármennyire is igyekezett a város törvényeihez megfelelően élni, ellentmondását nem tudta elrejteni.
 - Szóval. A legfiatalabb fiú, Blane, az osztálytársunk lett. Többnyire Irma mellett ül az órákon, nevetgélnek, és ami azt illeti. Szerintem járnak is.
 - Szerinted? - Drakula kezdett ingerült lenni. Ez sosem jelentett jót.
 Tira felszisszent.
 - Biztos vagyok benne. Láttam őket kézen fogva az utcán és hát miért hazudnék? - füllentett ártatlan képpel Daisy, s csípőre tette a kezét. Megigazította magán a pulóvert, majd hátrébb lépett. A... a biztonság kedvéért.
 Egy hatalmas, kitartott üvöltés hallatszott, amely az egész házat megrengette. 
 - Hogy az én lányom? Az én egyetlen lányom? Mivel érdemeltem ki ezt a sokkot? - a nagyúr teljesen megfeledkezett arról, hogy a két lány épp a szobájában ácsorog, egyetlen dolog járt a fejében. Meg kell ölni a srácot!
 - Joga volt tudni. Azt hiszem, az Őszi bálra is együtt akarnak menni. Blane lesz Irma kísérője - Daisy arcán gonosz vigyor terült el. Ez azt jelentette, hogy nyeregben érzi magát. Mindenben. Tudta, ha elintézi, hogy Irma egy lépést se tegyen az Őszi bál királynője cím felé, ő lesz a legnépszerűbb diák a Pearl Primary Monsters High School-ban.
 - Soha! Nem engedélyezem! - üvöltötte Drakula és rácsapott egyet ököllel az asztalra. Majd még egyet. És még egyet.
 - Nos, ez csak Önön múlik. Én, a lánya érdekeit képviselem. Blane kárt hoz a városunkra. És az iskola tanulóira is. De nem volna bölcs dolog kinyiffantani. Azzal Magának is ártana, kedves. Talán, elég ha eltiltja őket egymástól. Minél hamarabb.
 Drakula mélyet sóhajtott. A nyelve végigfutott alsó ajkán, többször is. Ez két dolgot jelenthetett. Éhes, vagy dühös, s bár általában mindkettő jellemző volt rá, most csatlakozott hozzájuk még egy érzés. Féltékenység.
 - Köszönöm hogy szóltál! - morogta - Most kérlek menjetek! Szükségem van egy kis időre, hogy átgondoljam.
 - Óh ugyan, én köszönöm! Biztos vagyok benne, hogy a lánya is hálás lesz, amikor rájön, hogy a büntetés jogos. És ha kérhetem, a személyemet ért károk miatt, maradjon kettőnk közt, ki is vagyok pontosan - a két lány meghajolt, majd mikor látták, hogy a nagyúr annyira maga alatt van, hogy egy épkézláb mondatot nem tud kinyögni, gonosz mosollyal az arcukon, az alsó szint felé indultak.
 - Most boldog vagy? - kérdezte Tira két kacsintás közt.
 - Óh, igen! Ebből sosem magyarázza ki magát.

***

 Az Apple kávézó épületén belül már folytak az Őszi bál tervezéseinek vázlatai. Irma, Mallory és Georgina a megszokott helyükön ültek, a bállal kapcsolatos akták pedig szétszórva hevertek az asztalon, a fotelek alatt.
 - Nem tudok kiigazodni. Túl költséges - sóhajtott Mallory, majd a kezét az álla alá emelte.
 - Hmm... Hadd számoljam át még egyszer! - ajánlotta Georgina, majd intett a zombipincérnek - Még egy almakoktélt! Köszi! - mire az kacsintott és felírta a kis cetliére.
 Georgina elvette a számológépet, összeszedte az aktákat, majd bepötyögte a számokat.
 - Ez sehogy sem jön ki - csóválta a fejét - Ha egykét dologból gyengébb minőséget vennénk meg, lenne esély rá, hogy kijöjjön a pontos összeg. Sőt, talán nem is éri el a meghatározott értéket.
 - Ez jó ötlet. De vajon, az olcsóbb, jobb is? Tavaly, hogy hozták össze? - kérdezte Irma - Bocs, SMS-em érkezett - mondta, majd elővette a telefonját.

 Azonnal gyere haza! És igyekezz! Beszélnivalóm van veled. Apa. 

 - Minden rendben? - kérdezte Mallory, mikor meglátta Irma riadt tekintetét.
 - Khm... Nem tudom. Haza kell mennem. Apu beszélni akar velem és az SMS alapján nem túl jó a hangulata. Hívom Felixet - ráncolta a szemöldökét Irma, s tárcsázni kezdte a sofőr számát.

 ***

 - Apu? - kérdezte Irma, mikor felért a Drakula lakosztályra. Egy darabig állt az ajtó előtt, s azon gondolkozott, vajon mit tehetett, amitől az apja ennyire kiakadt. Már megszokta a mogorva stílust, de vele, sosem volt durva, sőt! Ajándékokkal halmozta el, istenítette és szokatlanul kedves volt. 
 - Csalódtam benned - szólalt meg hirtelen egy hang a sötét szobában.
 - Bennem? Miért, mit csináltam? 
 A szék nyikorgott, mikor a nagyúr felállt.
 - Összeszűröd a levet a hátam mögött egy emberfiúval? Mivel érdemeltem ezt ki? Hogy tehetted ezt? 
 Irma felvonta a szemöldökét. Honnan tudhatta meg Blane-t? Georgina és Mallory kizárva, ők sosem árulnák el, ráadásul végig vele voltak, szóval valaki alaposan bekavart, míg ő az Apple kávézóban tartózkodott.
 - De apa, nincs köztünk semmi, csak barátság - Irma nem hazudott, de ettől függetlenül, magának nem tudta letagadni, hogy gyengéd érzéseket táplál Blane iránt - Én, vezetgetem őt az útján. Hiszen új és ráadásul ember. Muszáj volt segítenem a beilleszkedésében. 
 - Na ne mond?! És az esküvői ruha, amit rajzolgatsz?
 - A tervezéseimre gondolsz? Mallory nővére megházasodik és gondoltam, mutatok neki pár rajzot - nevetett fel és egy percre, s az apja dühéről is megfeledkezett.
 - Teljesen mindegy! Megaláztál az egész város előtt! Ezt még a saját lányomtól sem tűröm!
 - Megmondtam! Nincs semmi köztem és Blane közt - már Irma is kezdett ideges lenni.
 - Nem is lesz! Ugyanis, holnaptól kezdve, sehová nem mehetsz! Sehová! Az Őszi bálról is lemondhatsz, sőt, az évi programjaidat sem kell betábláznod. Ezzel az embergyerekkel, pedig azonnal szakíts meg minden kapcsolatot!
 Irmának elkerekedtek a szemei. Hátrált két lépést, az álla leesett.
 - Hogy mi? Egy barátság miatt? Komolyan, nem vagy normális! - visította keserves hangon.
 - De, épp ettől leszek normális. Szülőként kell viselkednem, ha azt akarom, hogy tisztelj.
 - Tévedsz. Nem szülőként viselkedsz, hanem vérbeli Drakulaként. Ez az eltiltás mire jó?
 Drakula rezzenéstelen arccal állt a küszöbön, a kezeit a háta mögött tartotta. Közelebb lépett a lányához, s mélyet sóhajtott.
 - Arra, hogy ebből a kis barátságból, ahogy te nevezed, ne legyen több - ingatta a fejét.
 - Hát, gratulálok! Most aztán tényleg megakadályoztad! - dühöngött Irma, majd gyors léptekkel elviharzott, egyenest a szobájába.
 Az ágyára feküdt és aprócska könnycseppek buggyantak ki a szeméből. Még hogy a vámpíroknak nincsenek érzéseik és nem tudnak sírni! Badarság.
 Felnyitotta a laptopját és bejelentkezett chatre. Blane persze azonnal ráírt, mikor észrevette.

Blane üzenete: Szia :)
DrakuLánya üzenete: Blane:( Többé nem találkozhatunk. Valaki tönkretette az életemet. Fogalmam sincs ki volt, bár egy sejtésem van. Apu megtudta, hogy barátok vagyunk. Vége az Őszi bálnak és vége annak is, hogy időnként leállunk dumálni. :'// Sajnálom!
Blane üzenete: Hogy mi?!
DrakuLánya üzenete: Jól hallod... izéé.. olvasod. :/ Mindegy. Bárcsak kitudnám magyarázni, de apu hajthatatlan. A fejébe vette, hogy mi... tudod... járunk és ez lett.
Blane üzenete: Ezt igazán sajnálom.:( Most mennem kell, bocs. De ha tudok írni, majd írok. Tarts ki!
DrakuLánya üzenete: Könnyű azt mondani. ;(

 Irma kijelentkezett, majd mikor kicsit összeszedte magát, adott némi ennivalót Denivérnek. Megsimogatta az aprócska állatot, aki kezdett ébredezni, majd visszafeküdt az ágyra és a plafont bámulta.
 Ekkor lépett be a szobába Virgil. Leült Irma mellé, aki ettől még hangosabban kezdett el sírni.
 - Tudom kik voltak.
 Irma felkönyökölt az ágyon, s a szemeit a szobalányra meresztette.
 - Két lány járt itt. Egy vöröses hajú és egy fekete göndör. Az egész beszélgetést végighallgattam. Azt mondták a nagyúrnak, a te érdekeidet képviselik - suttogta halkan Virgil és megsimogatta Irma homlokát. Közben minden percben az ajtót leste, azt várta, mikor lép be Drakula. De megnyugodva szuszogott, mikor látta, még mindig van állása.
 - Daisy és Tira! - kiáltott fel élesen Irma - A szemetek! Hogy tehették?
 - Sajnálom! Most megyek és felviszem a nagyúrnak a teáját. De amint tudok, jövök, rendben?
 Irma beleegyezésül bólintott, Virgil pedig két perc múlva eltűnt a folyosón.
 A vámpírlány ismét felnyitotta a laptopot és keservesen sírdogálva elmesélte Georginának mit tett ez a két mafla boszorka. Igaz, Tira nem boszorkány volt, hanem zombi, az állandó gonoszkodással igazán a testvére lehetett volna Daisy Hopkinsnek.
 Ekkor megszólalt a telefon. Irma kapkodva kivette a táskájából.
 - Szia Mallory! Nos, van egy kis gond - kezdett bele Irma sóhajtozva - Lady Liba és az első számú talpnyaló gondoskodtak róla, hogy ne mehessek el az Őszi bálra.
 - Mi? De hát, mit csináltak? - a vonal túlsó végéről megdöbbenés hallatszott.
 - Köptek apunak Blane-ről, csak kicsit durvább verzióban adták le az infókat, mint a valóság.
 Mallory hatásszünetet tartott.
 - És most?
 - Nem tudom. Georginával megbeszéljük a dolgokat. Muszáj ott lennem, látni akarom mit alkottunk. És különben is, még csak töredéke van kész a tervezéseknek. Ki kell találnunk valamit. Most leteszem, jön apu. Puszi! - ezzel megnyomta a piros gombot, a telefont a táskájába dobta.
 Tévedett. Drakula helyett, Virgil lépett be a szobába, egy hatalmas ezüst tálcával a kezében.
 - Gondoltam, hozok némi uzsonnát. Elraktároztam egy kis véres húst, hátha rosszabb időkben szükség lesz rá. És hoztam vámpíroknak kifejlesztett energiaitalt - pislogott a szobalány, s a tálcát az éjjeli szekrényre helyezte.
 - Köszönöm! - hálálkodott Irma, majd felemelte a poharat és belekortyolt.
 - Ez a két lány... Szóval tudod... Ellened akartak tenni igaz?
 Irma nagyot sóhajtott. Felkelt az ágyról, majd elővette a fényképalbumokat, amelyekben az osztályképeket őrizte. Az ágyra dobta őket, s elkezdte lapozgatni, hogy Virgil is láthassa.
 - Ez a legelső osztályképünk. Ők voltak igaz? - két lányra mutatott a tömegben. Az egyik egy boszorka, a másik zombi volt és mindketten nagyon vigyorogtak.
 A magasabbik, amelyiknek a haja göndör volt és feketés, a beállított műmosollyal, pont úgy festett, mint egy reménytelen modell, a másik, az ápolatlan, mindig piszkos zombi pedig igyekezett úgy tenni, mintha nagyon jóban lenne a mellette álló boszorkánnyal.
 - Igen. Igen ők. Bár, csak hátulról láttam őket, de a hajuk és a testalkatuk megegyezik - bólintott félszegen Virgil.
 - Daisy Hopkins és Tira White. Csúfnevükön Lady Liba és az Első számú. Mármint, első számú talpnyaló. Daisy igyekszik kitűnni a tömegből, Tira pedig alaposan 'kedveskedik' neki. Mintha a szolgája lenne. Persze, Lady Liba csak kihasználja, de ez Tirának nem tűnik fel. De ha feltűnne, akkor sem tágítana mellőle, mert ez az egyetlen módja, hogy tudjon kommunikálni a népszerűbbekkel.
 - Szomorú, ha valaki csak a sikerért barátkozik valakivel - mondta keservesen Virgil, s sóhajtott egyet - Valahogy meg kéne őket leckéztetni. De az apád csak akkor engedne el a bálra, ha a saját szemével láthatná, hogy nincs közted, meg az embergyerek közt semmi.
 Irma arcán széles mosoly terült el.
  - Te egy zseni vagy!

Na? Milyen lett? Remélem tetszett! :D A következő fejezetben, egy kis Blane-Irma romantikáról is olvashattok ^^
Puszi: niiki
 

42 megjegyzés:

  1. Szia!

    Ez eddig a kedvenc részem. Tele volt izgalmas jelenetekkel. Kíváncsi vagyok mi fog kisülni Drakula nagy szigorából, hogy megenyhül-e vagy Irma lép meg a bálra. Várom a folytatást, siess vele :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Niiki!

    Bocsi, hogy az előző fejezethez nem írtam, de most bepótolom :) Nagyon tetszett a második fejezet, az elején nem is tűnt Drakula olyan félelmetesnek, de ebben a fejezetben elég kegyetlen volt Irmával. Meg sem hallgatta...
    Remélem Irma kitalál valami jó bosszút és a bálra is eljut. Daisy remélem pofára esik, mert nagyon idegesít, a barátnője meg... inkább nem mondok semmit.
    Szóval lényeg a lényeg nagyon tetszett mind a két fejezet és siess a folytatással.
    Puszi Cassy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Cassy! ^^ a lényeg hogy itt vagy : ) köszii a komit:3 nos, a következő fejezetben minden kiderül:) puszii

      Törlés
  3. Szia!:))

    Megint fantasztikus lett!
    Drakula egy másik arcát is megismerhettük, sajnálom Irmát, és remélem, hogy egy fantasztikus ölet/bosszú pattant ki a fejéből! És várom már azt a ,,egy kis Blane-Irma romantikáról is olvashattok"
    siess a folytatással!!!!:)
    Ma én is hozom az új részt.. valamikor a délután folyamán fel is kerül, legkésőbb este.. én is várom a véleményedet majd:)
    Puszi: Lili:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lili! Ma nem biztos hogy be tudok nézni de igyekszem minél hamarabb komizni;3 köszi mindent puszii

      Törlés
  4. Szia :D
    Nagyon jó lett ez a fejezet..
    Siess a kövivel....

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Először is, köszönöm a kommentet!*-*
    Most jöjjön a lényeg:
    egy kis kanál vízben meg tudnám fojtani Lady Libát és az első számú talpnyalóját...
    A fejezet tetszett, egyenesen imádtam!*-*
    Hajajj... siess a következővel, ha románc lesz benne!!*o*
    Már nagyon várom!

    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:) Daisyt én is utálom:DD Sietek a következővel és igen, lesz benne Blane-Irma románc:DDD

      Törlés
  6. Szia!! Köszi, hogy szóltál a fejezetről! Ahogy észrevettem, hogy irtál, már jöttem is olvasni :D Hát ebben a fejezetben sem csalódtam! Szegény Irma.. remélem azért sikerül majd eljutnia a bálra.
    És tűkön üllve várom azt a Blane-Irma romantikát xD
    Siess a következővel!!!

    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dorka!:) Nincs mit:D Nos, nem sokáig kell várni, igyekszem a 4. fejivel :D^^ Abban az is kiderül, mit talált ki Irma, hogy eltudjon menni a bálba:D

      Törlés
  7. Tök jó lett! Várom már mi lesz ennek a folytatása! Hamar kérem a kövi részt ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Claire!:) Hát, sietek és igyekszem:3
      Köszi a komit;3

      Törlés
  8. Szia Niiki :)
    húú ez a rész nagyon elnyerte a tetszésem :D
    Daisy nagyon piszok volt,de szerintem nem fog sikerülni a terve,hogy Ilme ne legyen ott a bálon.Drakula pedig csúnyán viselkedett a lányával,szerintem semmi baj nem lenne abból,ha barátkozik egy emberrel.
    nagyon várom a folytatást,főleg azt a beígért romantikát :D
    hozd hamar a frisset.
    puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Renáta!:) Köszönöm a kommentedet, a beígért romantikát mindenképpen megkapod/megkapjátok ^^ :33
      Igyekszem:D
      Puszi: niiki

      Törlés
  9. sziasziaa.:DD
    a kis ...-k. körülbelül ez a véleményem.:DDDD de azért van agy olyan sejtésem, és nagyon reménykedem benne, hogy Irma valahogyan eljut a bálba!! neki ott KELL lennie!!:P amúgy nagyon tetszett a fejezet, csak egy szépséghibája volt.nem volt benne Blane.:DDDDD remélem öviben pótolod.;) siess vele.:D
    xoxo.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Johanna ^^ *_* Köszönöm a kommentedet:D A szépséghibával én is egyetértek, de valahogy nem tudtam odáig eljutni, hogy Blane is benne legyen:) Igyekszem a frissel, a következőben mellesleg lesz egy kis románc is, szóóóval készülj^^

      Törlés
  10. Szia!

    Ez a rész is nagyon tetszett.:)
    Már reménykedtem benne, hogy Drakula papa úgy bedühödik, hogy legalább jól ráijeszt a boszira meg a talpnyalójára, ha már ekkora szemetek.:/
    Drakula papa egyébként is meghallgathatná a lányát...meg hihetne is neki...na mindegy. :)
    Kíváncsi vagyok, hogy mit eszel ki Irma, mert hogy ott lesz a bálon, az tuti! :) :D
    Nagyon várom a folytatást! :)

    Puszi:
    Detti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Detti!:) Igen, Drakula tényleg igazságtalan volt Irmával, legalább az esélyt megadhatta volna neki, hogy ott elmondhassa, mi történt valójában. De Irma furfangossága mindent megold:DD
      Puszi:niiki

      Törlés
  11. Szia niiki!

    :)))))))))))
    Vámpíroknak kifejlesztett energiaital???!!! HŰŰŰ!!! Azt én is kipróbálnám...
    Azt hiszem, minden suliban akad egy Lady Liba és több Első számú...! :/
    Kíváncsi vagyok, mi jutott eszébe Irmának, csak nem meghívja a bemutatkozásra srácot, mondjuk vacsorára? Könnyen ő lehet a főfogás...!
    Köszi, hogy szóltál a frissről! Azt hiszem, tényleg ideje linket cserélnünk...! :D Én már raklak is ki!

    Puszi: Gabriella

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Szia Gabriella!:) Az előző megjegyzésemet törölni kellett, mert valami hihetetlenül ócskán fogalmaztam x'D Szóval.. Igen, tényleg van minden iskolában egy Lady Liba és Első számúak, például a mienkben is, ők ihlették Daisyt és Tirát:DDDDDD Az energiaitalt én is megkóstolnám:P:DDD A vacsorával kapcsolatban nincs igazad, de minden ki fog derülni.:DDD
      Puszi: niiki

      Törlés
  12. Szia! :)
    Szuper lett, bár Irmát meg Blane-t sajnálom, hogy Daisyék így kiszúrtak velük, de gondolom, meg tudják oldani a problémát és minden rendbe jön köztük. Drakula meg majd csak belátja, hogy nincs köztük semmi... MÉG. :D És pont itt hagytad abba? Kíváncsi vagyok, mi jutott eszébe Irmának. Várom a folytatást! :D
    Puszillak <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Annette!:) Köszi a komit:D Igen, minden rendbe jön, de kell egy kis időőő:P:) És tényleg nincs köztük semmi....MÉG! Pontosan:DD Igen, itt kellett abbahagynom ;D kicsit őrlődjetek mááár:DDDD xdd >< Puszii

      Törlés
  13. Szia,
    Gabriella kommentje nagyjából leirta az én gondolataimat is. Az energiaital érdekes lehet, tuti én is megkóstolnám, hogy milyen. ^^
    Lady Libát szivesen bezárnám egy olyan tipikus amerikai sulis szekrénybe pár órácskára, rá férne a helyre rázás már nagyon. De Irma nem adja fel, és ez a fontos!
    Jövök a kövi fejezetnél is, remélem nem sokára olvashatom. :)
    Sok sikert! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lyn!:) Igeeeen én is megkóstolnám *-* :DD Lady Liba és egy amcsi szekrény?! :DDDDDDD Nem is rossz, most ihletet kaptam, köszönöm *_* (LL) Irma valóban nem adja fel és ha azon múlik, KOMOLYAN bezárja Daisyt egy olyan tipikus amerikai sulis szekrénybe pár órácskára :DDDDDDD Sietek:) Puszii

      Törlés
  14. Szia Niiki!
    Egész gyorsan sikerült időt kerítenem :D
    Szép lett a rész! Drakula idegess "hisztije" nagyon tetszett.
    A kát kis ördögfajzatról meg annyit, hogy ilyen gyönyrűségek minden suliban vannak.
    Kíváncsi vagyok mit eszelt ki Irma.
    Várom a következő fejezetet, valamikor remélhetőleg hozzám is érkezik...

    Dolna

    U.I.: Bocs a rövid kommentért, de mondom idő híján vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dolna!:]] Jaj ne viccelj, semmi baj, ennyivel is bőven megelégszem. :) A lényeget úgy is beleírtad:P Szóval. Drakula ideges hisztije csak úgy spontán jött:DDD Irma terve pedig már a negyedik fejezetben ki fog derülni;d
      Puszii: niiki

      Törlés
  15. szia,
    végre itt vagyok. ^^ bocsi, hogy csak most jöttem, de tegnap nem voltam itthon.
    tetszett ez a rész is. ^^ Drakula szerintem kicsit azért eltúlozta ezt a dolgot... :// remélem azért Irma eltud menni majd a bálba. ^^
    Siess a kövivel!
    Puszi Lenora :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lenora!:]] Én észre sem veszem a napok múlását, szóval mindegy mikor jössz, a lényeg, hogy itt vagy:] Drakula tényleg kissé eltúlozta a dolgokat, de Irma furfangos lesz, szóval no problem ^^ Hamarosan felteszem az ismertetőt a 4. fejezetből:))
      Puszi: niiki

      Törlés
  16. Szia...wáááá imádom, imádom, imádom
    Drakula papa bekeményit de rendesen. Szegény Irmát eltiltja a szerelmétől mondjuk én ezt nem tűrném, h ezt csinálja velem az apám. Szegényke már esküvői ruhát is tervezett. Pedig szerintem nem is olyan baj h ember :P nincs benne semmi ciki..
    amúgy elképzeltem h milyen lehet mikor Drakula Sms-zik xD mondjuk elég abszurd de akkor is imádom....pls hamar részt ó és ha van kedved nézz be hozzám :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dórucika!:] :DD Igeen tényleg abszurd, hogy Drakula SMS-t küld, no de akkor is:DD És szerintem sincs semmi ciki a vámpír-ember szerelemben *-* Ha az ember (vagy épp vámpír) szerelmes, nem tud mit tenni ellene, az úgy is marad! :D :) Rendben, benézek hozzád ;D
      Puszi: niiki

      Törlés
  17. Szia Niiki! :D
    Bocsi, hogy csak ma jöttem,. de el vagyok havazva de mindegy is :D
    nagyon jó fejezet volt :D imádom Dracu papát :D ő a legjobb :D bár azért a nézőpontja az emberekről kicsit zavaró, de ettől ő Dracula :D
    ééés az a "beszélgetés" Blane-nel, nagyon sajnáltam szegény gyereket, egyedül Irmaval volt igazában jóban de biztos ettől még majd Irma megoldja a dolgot :D
    hümm, szóval Dracu papa is megy az Őszi bálra? *-* érdekes lesz :D
    várom a kövit *-*
    puszi<3
    xoxoxoxoxoxoxoxoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa Lily Volturi:DD Mint az előző kommentnél írtam, mindegy mikor jössz, a lényeg, hogy tudsz némi időt szakítani rám:P:D Nos igen, Drakula megy a bálra, de psssszt.! Ez titok:DDDDDD Igen, Blane-nek valóban nem sok barátja van a szörny suliban sajnos:( De majd elintézem hogy legyen ;DD
      Puszi: niiki

      Törlés
    2. Szia ! :D
      Még szép, hogy szakítok rád időd :D ki nem hagynám :D rendben, hallgatok, mint a sír :D de örülök neki *-* :DD rendicsek, azért szegény ne árválkodjon annyira :D
      nagyon várom a kövit, főleg az előzetes miatt *-* pedig tudtam, hogy nem szabad elolvasnom, mert akkor még nehezebb várni, de hát ez van :D
      puszi<3
      xoxoxoxoxoxoxoxoxoxo

      Törlés
  18. Szia!
    Ismét késtem, de mint írtam a blogomon szüneteltem, de már itt vagyok.
    Meglepő Lady Liba viselkedése (ezentúl így fogom hívni) és a másiké is. De süt róluk a féltékenység, hiszen Blane tuti jó pasi :D
    Drakula remélem meg fog enyhülni és Irma terve bejön. Amúgy Virgilt nagyon bírom, egészen jó fej :)
    Puszi
    Cathy R.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Cathy!:D Te vagy az első, aki Virgilről is szót ejt a kommentjében:) Szerintem is jó fej és olyan kis mulya, de édes:D És Irma jól bánik vele, meg kell hagyni. Ha összehasonlítjuk őt és Virgilt, illetve Daisyt és Yuilt(Lady Liba szolgája/2.fejezet) látszanak a különbségek ^^ És igen, Daisy tényleg féltékeny Blane végett, de hát, ez a szerelem:DDD
      Puszi: niiki

      Törlés
  19. Szia!
    Írtál jöttem! :)
    Jó rész lett nagyon ez a szemét Daisy sikerült bekavarni, és Drakula persze mindent úgy is hitt el ahogy a kis boszorka elmondta.
    Virgil nagyon jó Irmához, és még jó, hogy ő látott és hallott mindent.
    Siess a folytatással!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsömi!:] Örülök hogy jöttél *--* Igen, Drakula feltétel nélkül elhitt mindent, de végül is, érthető, hisz a lányáról van szó és emiatt annyira elfogult:P Köszi a komit és igyekszem ;D
      puszi: niiki

      Törlés
  20. Kedvs niiki!!!

    Imádom, egyszerűen IMÁDOOOOOOOM!!! :DDDD
    Hogy lehet ez a Daisy ilyen utálatos, hazudós, kétszínű kis kígyó?? Most így szívem szerint kinyírnám a csajt, ha élne. :DDDD

    De komolyan... WÁÁÁÁHH... :@@

    ... ... ... *Gondolkodik*

    Siess nekem a 4.-el, mert beleőrülök, ha nem olvashatom a többit!!!

    Még valami: Nagyon szépen köszönöm a hozzászólásod. Nem tudod elképzelni mennyire jól estek a szavaid! Imádom az olyan hosszú véleményeket, mint amilyet Te is írtál!! És ha még nem láttad volna, felkerül a 3. fejezet; II. része. :))

    Puszillak, Imádlak,

    Liraa *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Liráám:]] *--* Köszi a komidat. Áá fenn van a folytatás, repülök olvasni drágaa:$(LL) Amúgy igen, én is szívesen kinyírnám Daisyt, de nem tehetem, mert akkor nem lenne miről írnom ;$
      Puszii: niiki

      Törlés