2012. június 25., hétfő

Filia Lunacy - 1. fejezet

Sziasztok! :) Meg is hoztam az első fejezetet, remélem tetszeni fog. Nem túl hosszú és biztosan fel fognak merülni bennetek a kérdések, de a következő részekben választ adok mindegyikre. ;3

 Az új jövevény

- Irma kisasszony! Irma kisasszony! El fog késni! - jajveszékelt a szobalány kétségbeesetten. 
 - Ugyan már Virgil! - nevetett fel egy csilingelő hang - Az egyetlen aki el fog késni, az te vagy, mert odaég a palacsinta. 
 - Ó, mi lesz velem, jaj, mi lesz velem! - miközben Virgil fel s le futkározott a szobában uralkodó káosz miatt, Irma szép nyugodtan felvette a kabalakarkötőjét és végignézett a tükörképén. Az arcát ugyan nem látta, mivel vámpír volt, de az öltözetét alaposan végigmérte. Tökéletes. Igaz, az iskolai egyenruha nem volt kifejezetten a stílusa, de belátása szerint, csinos viselet a fehér top, szürke blézer, sötétkék szoknyával és ugyanilyen színű nyakkendővel.
 - Most már igazán indulhatna! - figyelmeztette Virgil - Drakula úr megmondta... 
 - Akit te Drakula úrnak hívsz, az az apám. És elég neki ha megrebegtetem egy kicsit a szempillám és kitűnő bizonyítványt hozok haza - mosolygott lelkesen Irma, s felkapta ágyáról a táskáját.
 A kertből dudaszó hallatszott. Irma kinézett az ablakon. Felix, a kocsi mellett állt és a fejét vakargatta. Mindig ezt csinálta, mikor ideges volt. De ugyan! Ki nem lenne ideges a félelmetes Drakula alkalmazottjaként? Felixnek szerencséje volt. Csak a tekintetes grófúr lányát kellett furikáznia, nem egyéb. 
 Irma lerohant a lépcsőn, egyenesen ki az udvarra. A szél az arcába fújt és teljesen hátrasodorta, két copfba kötött haját, de tényleg nem akart elkésni, ráadásul az időjárás borzasztó volt.
 - Itt vagyok drága Felix! - intett, s bepattant a kocsiba.
 - Oh, kisasszony, ne illessen ilyen szép szavakkal. Én csak egy alkalmazott vagyok! Másrészről pedig egy troll. 
 - Nem Felix! Maga nem csak egy alkalmazott és nem is csak egy troll. Képzelje el, mi történne, ha maga nem lenne. Minden nap gyalog kellene iskolába mennem, a hajam szanaszét állna, mire odaérnék és a ruhám is összepiszkolódna. Tudja, milyen lenne az nekem?!
 Nos igen. És ezért szerette mindenki Irmát. Aki egy szót is váltott vele - legyen az troll, zombi, vagy vámpír - fontosnak és ami ennél is jobb, különlegesnek érezhette magát. És Felix ezen emberek... izé... trollok közé tartozott. 

 Pearl, nem volt túl nagy város, de minden kis, vagy nagy szörnynek volt benne hely. A lények békességben éltek, ellenségeskedés, gyilkolászás nélkül.
 Irma szerette ezt a helyet. A kertvárosban lakott, és a legfelsőbb körökben mozgó, elit iskolában tanult. A Pearl Primary Monsters High School 1455-ben nyitotta meg kapuit. Tulajdonképpen, nem korcsoport szerint, hanem képesség szerint vannak beosztva a szintek. Az órarendeken szereplő tárgyak egy kevese közös óra volt - mint például a matematika, történelem és irodalom -, de nagy részét a magánórák építették fel. A magánórákat fajok szerint osztották be, hogy a diákok a saját képességeikhez mérten tudjanak gyakorolni.
 Mikor Irma beért az osztályterembe, Georgina és Mallory sikítozva fogadták. 
 - Nem fogod elhinni, mit tett, ez a zseni itt mellettem.
 - Sokszor neveztek már így. Hihetetlen, hogy te is elismerted - forgatta a szemét Georgina. 
 - Jó, jó. Tudom, először undok voltam, de... mindegy. Szóval. Georgina megkérte az igazgatónőt, hogy kapjunk szabad kezet, az iskola Őszi báljának megszervezése felett. És igent mondott! 
 Mallory igazán lelkes kis vámpírlány volt. S míg komolytalansága teljes ellentétét képezte Georgina komoly nőiességének, addig Irma, valahol a két stílus között állt. Persze, ez nem befolyásolta hármuk barátságát, soha... na jó, néha.
 Irma szóhoz sem jutott. Mindig is foglalkoztatta a rendezvényszervezés. 
 - Jézusom! Te tényleg egy zseni vagy - tapsolt. 
 - Már mondtam, hogy tudom - kacsintott kacéran Georgina, mikor megszólalt a csengő.
 A tanár jelenléte csendet teremtett a teremben. Mr. Gonzales volt az egyetlen embertanár az iskolában és sokan tisztelték. Persze, voltak olyanok, akik ki akarták használni és gyengébbnek hitték, de Mr. Gonzales elég trükkös volt ahhoz, hogy hagyja magát. Matekot tanított és sokszor beszélt a számokban rejlő, különleges ősi misztikáról.
 - Jó reggelt! A mai óra elejét, a tantárgytól eltérő dologra szánom. Bemutatom az új osztálytársatokat, Blane Fischer - az ajtón egy barna kobak dugta be a fejét, napbarnított bőrrel és csodás kék szemekkel - Blane... - folytatta Mr. Gonzales - ember. 
 A diákok összenéztek. A zavartságot az új jövevény is észrevette és magyarázkodón felemelte a kezét.
 - Biztosan csodálkoztok, én megértem. A nyár végén költöztünk Pearlbe és szükségem volt egy kis időre, hogy megfigyeljem az itt élő emb... lényeket. 
 ' Szerintem cuki. '  - az üzenet Georgina lába előtt landolt és Irma kézírása volt rajta. Ahogy elolvasta, iszonyatos késztetést érzett hogy hangosan felnevessen, de végül a szája elé emelte a kezét és a szörnyű görcs abbamaradt.
 - Ez igazán remek! - törte meg a kínos feszengést a matektanár - Szeretném, ha tiszteletben tartanátok új osztálytársatokat. Feleljetek a kérdéseire és vezetgessétek az útján. Blane, kérlek, foglalj helyet. Ott van egy szabad szék a kisasszony mellett - s az Irmával szomszédos ülőhelyre mutatott. 
 Még mázli, hogy a vámpíroknál nincs pirulás reakció, különben a kis Irma falfehér bőre, most hirtelen vérvörös paradicsommá változna. 
 Blane odasietett a székhez és a könyveivel együtt leült.
 - Örvendek! - suttogta padtársa felé fordulva - Mi a neved? 
 - Irma - válaszolta a lány, és kezével hátrafésülte hosszú, barna haját - Honnan jöttél? 
 Blane elmosolyodott. 
 - Londonból. Ezért is furcsa nekem a hirtelen környezetváltozás. Meleg időjárás és sehol egy esőcsepp. 
 - És? Hogy tetszik a város? - Irma fejében csak úgy záporoztak a kérdések, de alaposan eltöprengett, melyikeket tegye fel. 
 - Szerintem szuper hely. Még sosem láttam ekkora összetartást. Az emb... bocsi, már megint. Szóval az itt élők, nagyon barátságosak egymással, semmi gyűlölködés a... fajok közt nincs és szerintem ez király. Már nagyjából megismertem a környéket. Oh, és képzeld! A statisztikák szerint, a város 50%-át vámpír, 30%-át vérfarkas, 15%-át troll, 4%-át egyéb lények és csupán 1%-át ember alkotja. Hát nem érdekes? És az is nagyon tetszik, hogy a diákok a maguk fajtájához méltó feladatokat végezhetik a saját órájukon. 
 - Na de honnan tudtál a városunk létezéséről? Elvégre, csak a beavatottak tudhatnak róla.
 - Az apám itt élt... egy darabig. A szülei nagyon rosszul bántak vele kiskorában, ütötték verték. Egy vámpír megsajnálta, magához vette és idehozta. Majd amikor felcseperedett, visszaküldte az emberek közé és megeskette, hogy senkinek nem beszél a városról. Nekünk, anyának és nekem viszont megakarta mutatni. Ezért vagyok itt.
 Irma falta Blane szavait és csodálta, a fiú bátorságát. Elég nagy merészség kellett ahhoz, hogy egy ennyi idős húsvérember idejöjjön csak úgy. Pláne, ha az apjáról volt szó. 

 Az este folyamán Irma bejelentkezett chatre. Georgina persze, mint valami sólyom, lecsapott rá. 
 Georgie: hé! láttuk ám a kis flörtödet az új csávóval. szerintem igyekezz megkaparintani, mielőtt Lady Liba lecsap rá. órán szépen kibeszéltek... 
 Irma habozott. Lady Liba, alias Daisy, a világ legundorítóbb boszorkája volt. Ha valakinek italt kínált, akkor biztosan volt benne valami szerelmi bájital. Őt nem érdekelték az 'elvek', csak hogy az egész iskola őt lesse minden bokorból, minden fa mögül. Középpontban akarta érezni magát, ami kevesebb, több sikerrel be is vált neki.
 DrakuLánya: én.. nem akarok lecsapni rá. átgondoltam és... apu... 
 Georgie: kit érdekel? apud sosincs otthon. egyébként meg, ha a srácnak volt elég bátorsága ahhoz, hogy egy vámpírokkal teli országba jöjjön, akkor ahhoz is legyen, hogy rávigyorogjon az apósra. 
 DrakuLánya: honnan veszed hogy bejön nekem? 
 Georgie: hé, most úgy teszel, mintha nem ismernénk egymást 1000 éve? ja bocs, 1134 éve. ;) 
 DrakuLánya: próbálkoztam... jó, talán igazad van. de a kérdés az, hogy ÉN, bejövök-e, NEKI! 
 Georgie: te bejössz élőnek és holtnak is. :) 

 Georgina - a maga idegesítő módján - igazán édes tudott lenni és Irma kénytelen volt beismerni, hogy vérfarkas barátnőjének nagyon is igaza van, pláne az apósos dologban. De akkor is tartott a dologtól. Egyenlőre csak egy barátságot szeretne kialakítani és ha az apján, múlik, ez barátság is marad.

71 megjegyzés:

  1. Szia hivtál hát jöttem ...Nos nekem nagyon tetszett az első rész mivel én is nagy vámpir fan vagyok- köztünk mondva élek halok értük csak még nem vitt rá a lélek h törit irjak róluk :/ Na mind1 ez nem ide tartozik :D Irma karaktere nagyon bejön mivel , hogy az apja Drakula én azt gondoltam egy undok kis csajlesz , de szerencsére tévedtem :P nagyon várom a kövi részt és igazad volt ez tényleg nem egy nyálas vámpirsztori lesz :D

    VálaszTörlés
  2. Kedves CoverGirl! Nagyon örülök hogy ilyen hamar jöttél. :P :) Természetesen a kommentedet meghálálom. :DD Nos, eleinte Irma karakterét undoknak írtam meg, de aztán valahogy kialakult egy sokkal aranyosabb csajszi, és szerintem ez a végéig kitart majd. :) Még egyszer köszi!
    Puszi. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Niiki!:)
    Kérted, hogy jöjjek és itt vagyok(És ezt egyáltalán nem bánom;))
    Nagyon tetszett az első rész!
    Jól írsz, és én is imádom a vámpíros sztorikat!:)
    Imádtam Irmát.Nagyon szimpatikus karakter!:)
    Most még csak ennyit tudok írni, na meg azt hogy NAGYON-NAGYON VÁROM A KÖVIT!:)
    Kérlek siess vele;)
    Puszi♡

    VálaszTörlés
  4. Húú most fedeztem csak fel a blogod de nagyon tetszik! Soha se szerettem a vámpíros történeteket de szerintem most ezt te fogod megváltoztatni ;)
    Nagyon várom a következő részt! Hamar hozd! ;)

    VálaszTörlés
  5. Szia Niiki!

    Kérésedre én is benéztem és... igazán tetszett! :)))
    Nagyon egyedi történet, kíváncsi vagyok, mi kerekedik ki belőle! Leginkább a nagy Drakula érdekel...! Elég ijesztően festetted le! :)
    Az egész suli engem a Roxfortra emlékeztet, imádom az ilyen varázslatos világot!
    Csak így tovább, hajrá!!!

    Üdv: Gabriella

    VálaszTörlés
  6. Szia Enci! :) Köszönöm, hogy jöttél és komiztál, jól esik. :) ;) Hát, ez a vámpíros sztori elég egyedi és bár elég kezdetleges, minden percben alakul :)Sietek a következő fejezettel ^^ puszi neked is: ♡

    VálaszTörlés
  7. Szia Claire! Ez kissé más vámpíros sztori és hát igyekszem :D Remélem megszereted ;P
    Puszi.:)

    VálaszTörlés
  8. Gabriella! (nagyon tetszik a neved:D) Köszönöm, hogy ilyen hamar jöttél és komiztál:):P Hidd el, Drakulával még 'találkozol', egy párszor biztosan visszaköszön. :)
    Puszi.

    VálaszTörlés
  9. Szia Niiki! :D
    Hívtál, hát itt vagyok :D és ez aztán nem semmi! :D Nekem nagyon tetszik ez z egész Darcula lányos dolog és a különleges lények is :D hümm szóval Bane? cuki és tényleg csodálatra méltó, hogy volt bátorsága oda költözni :D kíváncsi leszek, ehhez mit szól majd Dracula papa :D
    várom a folytatást! :D
    puszi<3
    xoxoxoxoxoxoxo

    VálaszTörlés
  10. Szia LilyVolturi! :D :)
    Nagyon köszönöm hogy jöttél ;) :* Blane egy igazi hős lesz a történetben ;) Drakulára sokan kíváncsiak, szóval bizton állíthatom, hogy még találkozni fogtok vele. :)
    Puszi: niiki

    VálaszTörlés
  11. Szia.:))
    Ahogy kérted jöttem és olvastam.:D Röviden: nagyon nagyon tetszett. Kicsit hosszabban: nagyon egyedi a történeted és -mint írtad- ilyennel még nem találkoztam. Az első benyomás alapján nagyon szimpatikusak a szereplők. Néhány kérdés azért felmerült bennem. Először is hogy az emberek akkor most tudnak a "szörnyek" létezéséről? Ilyen könnyen be lehet költözni ebbe a városba? Irma és az apja mivel táplálkozik?
    Oh és már nagyon várom a nagy és félelmetes Dracula felbukkanását. Nagyon kíváncsi vagyok már a karakterére.:D
    Várom a folytatást!

    puszi: szofi

    VálaszTörlés
  12. Szia Szofi! :)
    Ó, köszönöm a sok pozitívumot. :) A kérdésekre a válasz mind benne lesz a következő fejezetekben, remélem megtalálod majd őket. :) ;) Drakulára mindenki kíváncsi, de ne aggódj, őt belerakom a 2. fejezetbe :DD
    Puszi: niiki

    VálaszTörlés
  13. Szia:))
    Hívtál hát itt vagyok:d
    sosem szerettem igazán az ilyen story-kat, de te lehet, hogy változtatni fogsz ezen:) Nagyon tetszett az első rész! Ez teljesen más, mint amihez eddig hozzászoktam:) A nagy Drakulára én is rettentően kíváncsi vagyok, és Irma karaktere is nagyon szimpatikus:)
    Kíváncsi vagyok a folytatásra:D
    Puszi: Lili:)

    VálaszTörlés
  14. Szia Lili! :) Nos, az ítélőképesség mindig kissé elüt a valóságtól, de az igazság az, hogy én sem szeretem a nyálas vámpíros történeteket. Persze, mindig vannak kivételek, de ez van ;dd Hát igen, Drakula karaktere már megalapult a fejemben és remélem, tetszeni fog a 'közönségnek' :)
    Puszi: niiki

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Hívtál, szóval itt vagyok :)
    Én az Alkonyaton kívül egy vámpíros-vérfakasos és egyéb misztikus lényes történetet sem olvastam, de ahogy elolvastam az első fejezetet ez megfogott.:) Nagyon tetszik, ahogy írsz és az ötleted is 10 pontos. :)Kíváncsi vagyok a kedves papára, ha már ilyen szépen értekeztek róla a lányok.:D
    Kíváncsian várom a folytatást!
    puszi:
    Detti

    VálaszTörlés
  16. Szia Niiki!
    Nekem nagyon tetszett az első fejezet, persze jó sok kéréds is kering a fejembe, így, hogy most elolvastam, de - gondolom én - hamarosan választ kapok/kapunk rájuk.
    A történet jól hangzik, egyedi ötlet. És szerintem szépen is írsz.
    Az apucira én is nagyon kíváncsi vagyok!
    Először kicsit meglepődten, hogy ilyen hamar elmondta Blane, hogy miért is költözött ide és persze az apukája történetét, de aztán rájöttem. Különbözőek vagyunk. Nekem van olyan ismerősöm, aki könnyen megnyilik s van, aki nem - ebből kiindulva gondolom Blane az első halmazba esik.
    Várom a következő részt! Én olvasni foglak!

    VálaszTörlés
  17. Szia kedves Tangolita! :) Köszönöm a sok jó szót, nos igen, ez egy kissé más történet, mint a többi vámpíros. :) ;) Másfelől köszönöm a kommentet, a véleményt. :3
    Puszi: niiki

    VálaszTörlés
  18. Szia Dolna! Hűű, imádom ezeket a hosszú kommenteket :DD(L) Drakulával a következő fejezetben találkozni fogtok és lelepleződik a karaktere.:) Nos, igen, Blane elég hamar beavatta Irmát a dologba, de ez természetesen mindenkinél máshogy jön le. :)
    Köszönöm szépen a kommentet, nagyon hálás vagyok. :)
    Puszi: niiki

    VálaszTörlés
  19. Szia niiki!

    Kicsit megkésve, de megérkeztem :)
    Akkor kezdem az elején, amikor elolvastam a kis ízelítőt és megláttam, hogy vámpír kicsit kétkedtem. Szeretem az vámpíros történeteket, csak mostanában annyit olvastam, meg írtam is, hogy elment tőlük a kedvem. Aztán mégis elolvastam az első fejezetet és azt kell mondjam mégis van olyan sztori, amit érdemes olvasni. Irma karaktere nagyon megtetszett. A Drakula szó hallatán azt hittem valami gonosz morcos szereplő lesz erre tessék :)Rengeteg kérdés van a fejemben, de gondolom a folytatásban majd választ kapok rájuk. Blane elég bátor, hogy odaköltözött, és hogy ilyen hamar megnyílt. Kíváncsi leszek mi lesz itt még. No és persze a kedves papára.
    Tűkön ülve várom a folytatást.
    Puszi Cassy <3

    ui: Két blogomra is írtál cserét, természetesen mind a kettőn kint vagy (
    http://segreto-di-sangue.blogspot.hu , http://mi-fido.blogspot.hu )
    + van egy új rendszeres olvasód

    VálaszTörlés
  20. Hú, hát bevallom őszintén nem vagyok otthon az ilyen történetekben, de kifejezetten tetszett =) nagyon érdekes új szemszög, egy biztos várom a folytatást =) amit eddig ilyen témában olvastam az csak az Anita Blake könyvsorozat volt, ami nagyon tetszett, ahogy ez a történet is =)

    VálaszTörlés
  21. Szia Cassy!
    Semmi baj, a lényeg hogy itt vagy.:) Mindkettő oldaladat kirakom;$ Köszönöm ezt a szép hosszú kommentet:DD:$ Igen-igen, Drakulára mindenki kíváncsi.:) Ígérem a következő fejezetben benne lesz.:) :D
    Puszi: niiki

    VálaszTörlés
  22. Szia Niki! :DDD Furcsa, hogy te is Niki én is Niki :D:$$ Nos, ez a szemszög azért szimpatikus nekem mert több részletbe belemerülhetek és írhatok róla, anélkül, hogy szemszöget váltanék. :)
    Köszi a komit.
    Puszi: niiki

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Nekem személy szerint nagyon tetszett a történet és érdekesnek is találom. Effajta szemszögből még nem is olvastam ilyen történetet, mármint csak kapkodtam, hogy ilyen dolgok pl a város vagy a suli vagy a lények egymás melletisége, az egymás mellett élése hogy pattanhatott ki a fejedből, de nagyon tetszik!
    És Drakula a rokon!
    Folytatást várok! ;)
    Puszi

    VálaszTörlés
  24. Szia,
    Érdekesnek ígérkezik a történet, eddig még nem olvastam olyan történetet amiben ennyi természet feletti lény lenne (talán a HP sorozatok, de az inkább csak varázslók, boszorkányok főleg.).
    Na szóval tetszik a történet és szépen írsz. ^^
    Szólj ha felkerül a következő fejezet!
    Puszi Lenora :*

    VálaszTörlés
  25. Szia!

    Nagyon érdekes a törid és egyedülálló is, nem pedig az ezerszer lerágott csont.:D:D
    Kíváncsi leszek Draku apuci mit szól hozzá, hogy a kis 1450 éves lánykája lassan szerelembe esik... Mert az tuti, hogy belezúg Blane-be...:D:D
    Csak így tovább!:)

    Puszi, ZoeH

    VálaszTörlés
  26. Woow.. na erre tényleg nem találok jobb szót, mint az EGYEDIT :) Nagyon megfogott a történeted, úgyhogy számits rá, hogy a közeljövőben is olvasni foglak xD
    Ááá, már annyira kiváncsi vagyok, hogy fog Drakula apuci reagálni a lánya érzéseire xP

    Puszi, D

    UI: Mit szólnál egy linkcseréhez?? :D:D
    http://vd-cassie.blogspot.ro/

    VálaszTörlés
  27. Szia!

    Érdekesnek ígérkezik a történet, látok benne fantáziát. Kíváncsi vagyok hogyan is alakul a történet. Remélem, hogy megismerhetjük majd Drakulát is :)

    VálaszTörlés
  28. Kedves Zsömi! :) Nagyon köszönöm a kommented :) nos igen, kissé furcsa ez a nagy békesség, de ez részben csak látszat;) puszi: niiki

    VálaszTörlés
  29. Kedves Lenora! Hát, ez a sztori szinte egyikre sem hasonlít. Sem a HP, sem a Twilight.. :) De ettől egyedi^^ Köszi a komit.:* ;3 puszi:)

    VálaszTörlés
  30. Kedves Zoe! :) *-* Hát igen, Blane és Irma kapcsolata valóban több lesz majd, de egy nagyon alljas húzással fogja megtudni Draku ;) ez a követkeuő fejezetben lesz majd, de már így is sokat mondtam;P ;)) pussz és köszi *-* niiki

    VálaszTörlés
  31. Dorka ez tök édes komment volt*-* :DD nos, Drakula nem is lesz olyan ikesutő mint hosuik.;)de a lánya érzései jól meglepik majd;)
    Puszi; niiki

    VálaszTörlés
  32. UI: bocsi a helyesírási hibák miatt telefonról vagyok:)
    Judit, Drakula szerepelni fog a követkeuő fejezetben, bár kissé más lesz mint ahogy várják:D;) na de nem fecsegek, minden ki fog derülni;) :3 puszii:3

    VálaszTörlés
  33. Szia, hát itt vagyok :)
    Azta... nagyon nagyon jól sikerült a fejezet.
    A legjobban az ,,elit' iskolán lepődtem meg, amit csak természetfeletti lények látogathatnak. Nagyon varázslatos.
    Bevallom, az elején azt hittem, Irma egy liba, de aztán kellemesen csalódtam. Ja és ami még vicces, hogy az a lány, aki gonosz pont boszi... vicces egy helyzet :D

    Remélem a továbbiakban is számíthatok majd a megjegyzéseidre nálam :) Én is jövök, amint tudok ;)
    További sok sikert!
    Cathy R.

    VálaszTörlés
  34. Szia Niiki♥
    Ítál a blogomra és íme itt is lennék
    Nagyon teszik a történet és csak így tovább
    Rendszeres olvasóddá válok és siess a kövivel :)
    És mellesleg örülök hogy írtál a blogomra de a véleményedre is kíváncsi vagyok
    :P
    és egy cserében?
    Légyszii nálam válaszolj! ;)
    XoXo(L)

    VálaszTörlés
  35. és egy cserében benne lennél :)
    Rosszul írtam le xDD

    VálaszTörlés
  36. halii.:DD
    kérted, hát jöttem.;)
    őszintén szólva, engem teljesen elvarázsolt.:D elején kicsit megijedtem, mert nálam a vámpíros dolgok ideje már lecsengett, de ez más. ez tetszik.:))
    remélem hamar lesz folytatás.;)
    xoxo.

    VálaszTörlés
  37. Szia, nagyon jó lett ez a fejezet.
    Tetszik ez a város, ahol az a megszokott, hogy mindenki valamilyen különleges lény és az a furcsa, ha egy átlagos ember költözik idő. Kíváncsi vagyok Draculára, és hogy mit fog szólni Balne-hez ,ha úgy alakul a dolog.
    Mese

    VálaszTörlés
  38. Szia Cathy! Köszi a komid ;3 Amúgy igen, számíthatsz rám a következőkben is, majd írj. :) ^^ Mellesleg, igen, Irma először tényleg libának alakult meg a fejemben, de nem *-* Úgy gondoltam, szimpatikusabb lesz, ha kedves, aranyos szerepben tüntetem fel.:) Szóval ennyi:)
    Kösz mégegyszer. puszaa: niiki

    VálaszTörlés
  39. Szia Dóra! :) Köszi a komit és azt is hogy rendszeresem lettél. Természetesen én is írok a blogodra kommentet ;3 ^^ Köszönööm*-*
    Puszaa: niiki

    VálaszTörlés
  40. Szia Johanna! Hűha, rólad rengeteg jót hallottam.:P ;3 Nos, gondolkoztam rajta, hogy Twilightos legyen-e, de végül rájöttem, hogy már annyi fanfic van, meg ilyen szenvedős sztori, hogy kell egy vidám, jókedvet teremtő történet is, ezért lett Filia Lunacy a sztori neve, és persze ezért lesz a továbbiakban is ilyen laza. :) Köszönöm a kommented, megyek is hozzád hamarosan ;3
    Puszaa: niiki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rengeteg jót?! na, most kíváncsivá tettél!:DD
      látom jöttél. nagyon köszönöm, hogy mindenhová írtál komit.:$ nagyon jól esett.:P
      xoxo.

      Törlés
  41. Szia Mese! :) Köszönöm hogy írtál ;3 Mellesleg, igazad van, nem csak a hely más, mint a valóságban, de az összetartás és a béke is.:) ^^ Kivéve persze Drakulát. A következő fejezetben ő is szerepelni fog. Egyébként a 2. rész címe Apuci lesz :DD
    Puszaa: niiki

    VálaszTörlés
  42. Bocsi, a fantasy nem az én asztalom, de sok sikert kívánok hozzá :)
    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
  43. Szia! :) Semmi baj és köszí.:) ;d

    VálaszTörlés
  44. Szia Niiki!*-*
    Örülök,hogy írtál a chatembe, mert nagyon megtetszett az első fejezet. Imádom*o*
    Fantasy, ráadásul igazi vámpíros, és nem a csillogó lények alias Twilight kitaláció továbbfokozása! Tásszíík*o*
    Hmm...Daisy... Miért érzem úgy,hogy a csaj nem lesz szimpi a továbbiakban sem?x)
    Minden esetre, nagyon várom a következő fejezetet,és amint tudok és a blogspot is engedi, írok neked kommentet :D Ha mégsem jönne össze,akkor majd chaten kifejtem a véleményem:$
    Puszi:
    Áfonya(L)

    VálaszTörlés
  45. Szia,
    kicsit megkésve, de befutottam én is. :)
    Elolvastam a fejezetet, és a többiekhez csatlakoznék: tényleg egyedit alkottál, pontosabban alkotsz. Amikor láttam, hogy "Drakulás" témába merülsz bele, kicsit megijedtem, mert nem sok olyannal találkoztam, aminél jól sült volna el ez a próbálkozás. Te remélem megtöröd ezt az átkot. :)
    Sok sikert!

    VálaszTörlés
  46. Szia Áfonya! :)
    Köszíí a komit, a továbbiakban én is olvasni fogom a te oldid.*-* És a pozitív dolgokért is hálás vagyok :dd ;) Daisy? Nos, én alkottam, de nekem sem szimpi szóval. xddd Köszíí!
    Puszaa: niiki

    VálaszTörlés
  47. Szia Lyn! (wíí dejó a neved.:P)
    Nos, én mint átoktörő? Ez tetszik. ;dd Igyekszem a továbbiakban is fenntartani ezt a rólam alkotott képet, bízom benne, hogy sokan olvasni fogtok *-*
    Puszaa: niiki

    VálaszTörlés
  48. Szia!

    Tetszett a fejezet, nagyon aranyosak a karakterek, életszerűek:)
    Irma is eléggé szimpatikus, pedig ugye a lányok inkább a fiúkaraktereket kedvelik;)
    Viszont egyvalamit nem értettem, már több, mint ezer évesek a lányok, hogyhogy még mindig iskolába kell járniuk?

    szia,
    Vic (Alsyniáról)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Vic! :) Köszíí a komit. Nos ez egy bonyolult dolog:$ Az ott élőeknek különböző dolgokat kell elsajátítaniuk, hogy elérjék a csúcsképességet :) ^^
      Nagyjából ennyi:)

      Puszi: niiki

      Törlés
    2. Szia!

      Ja így már értem, tehát akkor folyamatosan fejlődnek, az tök jó:)

      szia,
      Vic

      Törlés
    3. Igen-igen ^^ Ezt majd a későbbiekben biztosan olvasni fogod :)
      Puszii

      Törlés
  49. Ja, és most nézem csak, hogy még csak 13 éves vagy, szerintem az nagyon jó, ha ennyi idősen így írsz, csak így tovább:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igeeen még csak 13 éves vagyok:$$ Augusztusban leszek 14.:$:)

      Törlés
  50. Szia!

    Benéztem, mert kérted :)

    Lényegében ügyesen írsz és jól használod a szavakat, ami szemet szúrt, hogy bár idős a főszereplő kissé gyerekesnek tűnik nekem... Őszintén egy kb 13-14 éves loknis hajú széllelbélelt lánykát képzeltem el... A barátnőivel együtt, akik igen komoly pasizós témákról beszélgettek. Furi volt , de az is lehet h én vokt túl öreg a mai 13 éves korosztályhoz képest :P Nem tudom mi zajlik bennetek ;) (vedd dícséretnek ;) )
    Egyébként hajrá! Ügyes vagy ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa! :) Hát, nos igen, mert Irmát annyi idős korában változtatták át ^^ Ezért furcsa ennyire. De amúgy köszönöm a véleményt :D Puszi: niiki

      Törlés
  51. Szia niiki :)
    nem szoktam ilyen vámpíros sztorikat olvasni,de ez nagyon megfogott :) szerintem nem az a sablonos lesz,hanem tele lkesz izgalmakkal :D
    kiváncsi vagyok,hogy Blane hogx fogja magát érezni ebben a vámpírokkal és más egyébb lényekkel teli világban és arra is,hogyan fog alakulni Irma és Blane kapcsolata.
    puszi

    VálaszTörlés
  52. Szia Renáta, Reni - hogy szereted? :D - Köszi a kommentet, jól esett ^^ Megyek én is komizni hozzád ^^
    Puszi: niiki

    VálaszTörlés
  53. Szia! :)
    Wow, jó sok megjegyzés, én ennyiről csak álmodni tudok... :P
    Az igazat megvallva nem nagyon szeretem a vámpíros-vérfarkasos-emberes történeteket, de ez valami fantasztikus! Komolyan mondom, ittam a szavakat. Hihetetlen jól fogalmaztad meg, nagyon tetszett! :) Kíváncsi vagyok, sikerül-e majd Irma és Blane kapcsolata, persze ha lesz egyáltalán valami köztük. Drakula reakciója pedig még jobban fúrja az oldalam. :) De megyek és olvasom a kövi részt. ;)
    Puszillak ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Annette! :) Kemény munka meghozza a gyümölcsét:3 :) Én sem szeretem a szenvedős vámpírsztorikat, ezért akartam most valami egyénit teremteni;3 Köszi a komit:)
      Puszi: niiki

      Törlés
  54. Szia!
    Hát én is benéztem és elolvastam gyorsan az elő fejezetet, ami tetszett. Kíváncsi leszek mi lesz a folytatásban és Drakulára is (igaz a kedvenc Drakula karakterem már megvan). Ez tényleg olyan történet, amilyet még sehol se láttam. És az az igazság, hogy nagy elvárásaim vannak a vámpírok és más lények iránt. Szerintem az az igazi, ahol tényleg hasonlítanak a fajok arra, amilyennek régen ábrázolták őket. Persze legyenek modernek, de ne valami szép, kedves angyalkák. Szóval remélem lesznek benne kemény helyzetek, de ha nem még lehet akkor is tetszeni fog más miatt. :) Az iskolás részt mondjuk nem teljesen fogtam fel. Mármint hány évig járnak ők iskolába? :D Meg az öregedésre is kíváncsi vagyok, de gondolom ki fog derülni.
    puszy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Cathy! :) Ahogy mondod, minden ki fog derülni :D De mellesleg, addig járnak iskolába, amíg el nem érik a csúcsképességet. Persze, mindenről említést fogok tenni. Hát, attól függ miféle kemény helyzetekre gondolsz :P :D Köszönöm a kommentedet ^^ És én is megyek majd hozzád :)
      Puszi: niiki

      Törlés
  55. Szia niiki!Igazán tetszik a történetet főleg a chat ahogy leírtad :D
    Az a véleményem ügyesen írod le az eseményeket. :)
    És az is tetszik,hogy Irmának nem csak vámpír barátnője van hanem vérfarkas is,így nem érezni a különbségeket!Nekem nagyon tetszik!Így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Rebus (dearanyosnevedvan:$) köszii a komit:3 igyekszem és megyek hozzád véleményezni:33 puszikaa

      Törlés
  56. Sziia Niiki! Ahogy ígértem, jöttem is olvasni :) és tyűűha, nem semmi, ahogy fogalmazol. Kialakult egy viccesebb helyzetem, mivel nem koncentráltam először a névre, így azt asszociáltam, hogy lány az újonc. :D A végén rájöttem, hogy hoppá :DD Nekem igazából egy bajom volt csak vele: annyira idegesítő az Irma név :@ mindig a frakk jut róla eszembe, vagy egy vénasszony XD nagyon tete lett a történet, és rettentő kíváncsi vagyok a folytatásra, szóval megyek is olvasni! :) Még1x grat! (jut eszembe, lcs? )
    Pux
    Bridzs

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bridzs:D Iiiigen tudom, nekem sem a kedvencem, más nevet akartam adni neki, de azért lett Irma, mert így össze lehet kötni egy szóval és így kialakult bennem hogy VámpIrma :DDDD De azét köszi a dicséretet:) Csere mehet *o*
      puszi: niiki

      Törlés
    2. VámpIrma?? :D ez jóóó :P Oks, kiraklak.
      Pux
      Bridzs /titkokarchivuma.blogspot.hu/

      Törlés
    3. rendben:) én is kiteszlek:D

      Törlés
  57. Szia. Érdekesen indul a történet. "Tini" vámpírok, meg suli, és különféle lények egy helyen. Nagyon jó. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia monikawaheed:-) Köszönööööm:-*
      Puszi:niiki

      Törlés
  58. Szia!

    Ígértem kommentelek, itt vagyok! :D
    Először is, nem igazán rajongok már úgy a vámpíros történetekért, mint régen. Manapság nem is tudom mikor olvastam utoljára róluk... régen!
    Irma... már a név választás tetszik, ugyanis, az egyik barátnőmet szintén így hívják, és ő is pontosan ilyen vidám csaj. Hasonlítanak, valamennyire. Maga a történet, nem is tudom... amint az elején mondtam nem rajongok már a vámpírokért, persze az összes ilyen témájú könyvet olvastam már, de Drakula valahogy kimaradt nálam, ő nem az a fajta vérszívó, mint mondjuk Jeaniene Frost könyvéből ismert Bones (bár abban pont szerepel Drakula, jó változatban, szóval ez szar példa volt bocsi!). Az, hogy a lányáról írsz, csak érdekessé teszi a storyt, szerintem! Szóval, ne hagyd abba, csináld! :D
    A fogalmazásoddal nincs baj, persze nálad is véltem felfedezni kacifántos mondatokat, de ez mindennapi egy írónál, velem is megesik, többször írók át egy mondatot, mint kéne, de a végeredmény ugyanaz lesz. :DDD
    Ja és ami külön dicséretet érdemel, hogy nem csak vámpíroké a főszerep, hanem zombik, meg egyéb természetfölötti lények megfordulnak benne! I LOVE IT! :D
    Nem tudom olvasni fogom-e a storyt, ha lesz időm mindenképpen benézek és néha írók egy kommentet! :D Kitartás! Jó munkát!
    puszi ;)

    VálaszTörlés